Helemaal mee eens Gonnie,
maar, de kans is levensgroot aanwezig dat zij die de boel hier willen verzieken (de breedjes en dickjes, enz) terugkomen,
dat blijft altijd een moeilijk verhaal.
Allen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nldat er door enkele prikkers gewenst wordt dat prikkers waarvan men denkt niets van de bijbel van doen te hebben dat die hier niet op het bord horen te komen.
Vinden die prikkers dat zij menen alleen recht hebben, om over de bijbel te discussieéren. Zij die hier komen hebben zeer zeker ook interesse in de bijbel of zij nu wel of niet geloven.
Zo lijkt het soms dat zij de bijbel alleen voor hun eigen besloten groepje willen behouden.
Wel zo makkelijk natuurlijk, dan hebben zij ook geen tegenspraak.
Het moeilijke verhaal is, dat de zeikers Startpagina niet met rust laten met hun geweeklaag omtrent die snoodaards die niet in hun straatje lopen.
Dan zijn er ook nog gekken die de privacy schenden…
De zogenaamde “gekken” moet je niet op reageren (wat ik ook niet doe) en/of lezen.
Laat duidelijk zijn (je zult het hebben gemerkt) dat ik het op deze manier een aanfluiting vind en ook nauwelijks meer iets lees. Het was eens (zoals zoveel gesloten borden) een inspirerend bord, dat is het dus nu niet meer.
Afijn, als het weer “gewoon” is doe ik misschien wel weer eens mee.
Douce
Als ongelovigen hier niet welkom zijn, dan is de volgende stap dat de Theo's en de MJR's worden verbannen. Daarna de JG's, de Zevendedagsadventisten en de Fransen. Vervolgens alle papen. Papen zijn heidenen en de Paus is het beest uit Openbaring. En tenslotte raken Boaz en Albert slaags of het prikbord bloeit dood.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?