Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vraag mij af

• Gonnie

Precies, wij leven nu eenmaal niet in het paradijs en ondervinden te veel van die ettertjes.

Het leven is nu eenmaal zo innig niet.

Maar niet te min, fijn dat jij altijd zo positief het leven bekijkt. Houden zo.!!!

• Sietse 45

Die is goed (tu)

• theo

Ik heb persoonlijk wel wat etters en ettertjes meegemaakt en wil mijn leven er niet door laten verzuren.

Je alleen of hoofdzakelijk richten op de hufters en huftertjes …daar heb je slechts één persoon mee…jezelf.

• Angel

ware schoonheid zit van binnen, God kijkt niet naar de verpakking en de mens moet dat ook niet doen

• Mar-

Ja in de ideale wereld zou geen mens kijken naar andersmans uiterlijk, afkomst, bekendheid of hoeveelheid geld.

Was het maar zo he? :)

• Frederik D

Ik vind dat een goede opmerking. Steven zou oprechter moeten worden. Hij zou minder moeten ageren tegen ongelovigen en meer tegen gelovigen die het geloof ten schande maken.

Ik heb geen zin in rel nummer zoveel. Dus ik laat het hierbij.

(Of mijn reactie geplaatst wordt, weet ik niet. Zij mag van mij ook niet geplaatst worden.)

• Angel

kan dat alleen in een ideale wereld? waarom niet nadenken in plaats van alles maar klakkeloos zeggen en doen

• Lut

Gonnie,

Het leven is inderdaad vaak keihard .

Zo hard dat vele mensen eronder kraken.

(kijk maar naar het alarmerende aantal zelfdodingen, ook bij jongeren)

Maar, Theo heeft wel een punt.

Naast dat harde, naast dat donkere… is er ook het zachte, het milde, het lichtgevende.

En feit is: dat haalt zelden of nooit het nieuws.

Dus, het kan zeker geen kwaad om dat hier eens in de verf te zetten.