Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vraag mij af

• theo

Staat NIET in de krant, was NIET op het journaal, is GEEN you tube filmpje van:

Het kind wat NIET aan de drank of de drugs is gegaan.

De vrouw die steeds boodschappen doet voor haar zieke buurvrouw.

De man die veel geeft aan goede doelen.

De gescheiden vrouw met een minimum inkomen en drie kleine kinderen die het TOCH redt.

De jonge weduwnaar met puberkinderen die niet bij de pakken neer gaat zitten.

De zwangere jonge vrouw wiens bedgenoot um gesmeerd is maar zich er moedg doorheen slaat.

De man/vrouw wiens partner chronisch depressief is en ondanks huilbuien en grote zorgen TOCH zelf niet in de put valt.

De persoon die belangeloos met een collectebus of intekenlijst voor een goed doel langs de deuren gaat.

De kinderen die regelmatig bij hun bejaarde ouders langsgaan ondanks dat pa of ma wat zeurdiger is.

• Gonnie

Berekening, puur berekening, beter konden zij het niet treffen, hun kostje zijn gekocht.;)

• Gonnie

Prachtig, en straks zal dat kindje van die Carlos waarvan zijn vrouw in verwachting is zeker een heel goede opvoeding krijgen, en ik voorspel je dat dat kind een hele goede opleiding zal krijgen en niet aan de drugs zal raken.

Ja hoor er zijn altijd nog hele goede mensen op de wereld.:)

• keessie

Misschien heeft het roddelblad story of prive hier antwoord op Gonnie, jij wilt dat wij mensen gaan veroordelen.

• Mar-

Ja daar ben ik ook bang voor. Anno nu is het toch niet zo heel moeilijk meer om niet perongeluk zwanger te raken en toch barst het van de buitenechtelijke koninklijke kinderen. Hier kan niet anders dan opzet van die vrouwen in het spel zijn en daarom maakt ze dat net zo slecht als iemand die niet voor zijn kind wil zorgen.

Of jij zegt het beter, het is pure berekening.

• Mar-

Heel knap van die mensen hoor. Maar wat heeft het te maken met Gonnie's vraag?

• CU

Met andere woorden, je vraagt je af wie de vader van Jezus was?

• theo

Ik geef gewoon aan dat er naast alle verkeerde zaken zoveel goede zaken zijn.

De ettertjes in deze wereld vallen het meest op en dan kunnen we zomaar over “”het goede“” heenwalsen of het vergeten.

Steeds de nadruk leggen op alle “”foute“” mensen kan je leven zomaar verzuren.

• Gonnie

Waarom niet de zelfde reactie gegeven aan die stopzinnige posting's van die ‘'miranda’' waardoor nu dit bord gemodereerd wordt Steven.??

Om dat die wel eens poste met een mededeling dat hij in god gelooft.:D

• Mar-

Ooh, ok. :)