Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vraag mij af

• Gonnie

of dat Godsgoedkeuring heeft dat een prins van koninglijke bloede “prins Carlos” familie van onze Kroonprins een kind heeft verwekt en het niet heeft erkend en geen verplichtingen tegenover dat kind neemt.:S

Kan natuurlijk zijn dat als prins zijnde je moraal wat ruimer zijn.

Eerlijk gezegd is hij gewoon een hufter toch.?

• perihelium

Van de Redactie

Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren.

Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder.

• Frans

?? En waar speelt God hier een rol in ?

• Daan

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> of dat Godsgoedkeuring heeft dat een prins van

> koninglijke bloede “prins Carlos” familie van onze

> Kroonprins een kind heeft verwekt en het niet

> heeft erkend en geen verplichtingen tegenover dat

> kind neemt.:S

Natuurlijk heeft dit de goedkeuring niet van God.

> Kan natuurlijk zijn dat als prins zijnde je moraal

> wat ruimer zijn.

Welnee. Die Carlos is een mens die zich net als ieder ander mens aan de regels dient te houden.

>

> Eerlijk gezegd is hij gewoon een hufter toch.?

Een vieze smeerlap is het.

Net zoals die Bernhard. Die vent deed niet anders dan zijn pik achterna lopen en maar kinderen verwekken die smeerlap.

• Gonnie

Oh drommel Steven, ik hoop niet dat jij je aangesproken voelt want het lijkt mij heel erg als christen, kind of kinderen verwekken en je niet je verantwoordelijkheid daar voor dragen.:S

Jij moet weten of dat wel of niet in de bijbel voor komt.

• Gonnie

Jij bedoelt te schrijven, wat heeft God daar mee te maken,???

Misschien wil jij mij duidelijk maken waar God dan wel ergens mee te maken heeft.

Of is het enkel dat God alleen lofliederen en aanbeden wil worden.?

• Gonnie

Gisteren hoorde ik op de TV het verheugde bericht dat Carlos zijn vrouw zwanger was, ik vraag mij af of zij dat kind ook nog laat dopen. Dan staat hij dan in de kerk zijn belofte te doen om dat kind goddienstig op te voeden. Toppunt van schijnheiligheid.

• Mar-

Ik vraag me af hoe al die prinsen, die toch van heel wat schoonheid verstoken bleven, allemaal zulke mooie vrouwen aan de haak konden slaan. Dat zegt volgens mij ook wel iets over die vrouwen. :D

• Frans

Mensen in het algemeen en niet-gelovigen in het bijzonder, houden toch van vrijheid en eigen keuze ?

Dus als zij kiezen om te bedriegen en schijnheilig te doen is het opeens Gods schuld ?

Ik haat bedrog en schijnheiligheid, maar dat houdt ook in dat ik in mijn opinie ook eerlijk wil blijven.

In je antwoord aan Daan heb je het over die kerel dat hij zijn kind wil laat dopen en zo een belofte doet om het christelijk op te voeden.

Dus omdat hij een schijnheilige leugenaar is (daar kan ik me in vinden) is God weer de schuldige ?

Denk eens objectief i.p.v. steeds ten aanval te gaan, als je het verhaal omdraait hou je er toch ook niet van om steeds aangevallen te worden op je ongeloof.

Elke verantwoordelijkheid, van die man, van jou en ook van mij ligt bij onszelf.

• Allen

Positief tegenover de Bijbel staan betekend niet dat je het met alles eens moet zijn en alles maar moet slikken,

dan wel dat je verplicht bent er een bepaalde mening (geloof) op na te houden.

Dat Gonnie en meerdere prikkers hier een eigen mening over veel zaken aangaande de Bijbel hebben is volkomen legaal.

Dat dat niet in jou straatje past zeg meer over jou dan over Gonnie en de anderen.

We mogen blij en dankbaar zijn dat jij hier de moderator niet bent,

het zou een uiterst saai prikbord worden.

Paul en zijn assistenten doen het als moderator prima!

Allen.