Ik oordeel niet, en veroordeel ook niet, Jezus Christus is de genade Gods, en nu niet meer zeuren.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nltheo Schreef:
——————————————————-
> Dan zijn we nu broederlijke vrienden of vriendelijke broeders of vriendenrijke broeders of broedende vriendelijkheden.
Vriendelijke broeders denk ik dan, vriendenrijk geld niet zo voor mij, broederlijke vrienden ? Kan altijd nog komen en broedende vriendelijkheden klinkt zo onecht hè.
Smakelijk.
Weet je Samuel..ik vermoed dat jij trouwe meegaande volgelingen hebt in (jouw??) evangelische gemeente waar jij (zo nu en dan of altijd?) voorgaat.
Mensen die naar je opkijken vanwege je charisme (waarvan ik vermoed dat je dat hebt in het echte leven).
Uit alles ( op dit prikbord) blijkt dat je niet tegen kritiek kunt op je bijbelse visie , wij hangen niet aan je lippen, integendeel, we stellen je bijbeluitleg en je denkwijze en je hoogmoedige manier van schrijven aan de kaak en dat ben je niet gewend in het echte leven.
Dus sla je wild om je heen, beledig je hier en ook daar, deelt sneren uit om jezelf te wapenen, om jezelf te beschermen, om jezelf te overschreeuwen.
Wat ik eerder schreef: dat is jammer voor je omgeving maar nog jammerderderder voor jezelf.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?