Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Nee dus.
Bs'd
Wat een fantastisch goed onderbouwd argument weer van onze intellectueel.
Het lijkt meer op iets uit een kleuterklasje: “Welles!” “Nietus!”
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlPersoonlijk kunnen mensne ervaringen opdoen zodat ze voor zichzelf (terecht !!) kunnen zeggen: Ik heb ervaren of ik heb de ervaring dat God bestaat want…nou ja vul maar in.
Dat is nooit een keihard bewijs voor anderen dat God echt bestaat maar wel voor die mens zelf.
***************************************************************************************************************
Precies ik heb het ook ergens tegen LeSage geschreven , je kan dat moeilijke onder woorden brengen je moet het aanvoelen/ervaren .
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> En dus is God ook ontworpen.
Exodus 15:18
De HEER is koning voor eeuwig en altijd!’
Openbaring 1:8
‘Ik ben de alfa en de omega,’ zegt God, de Heer, ‘ik ben het die is, die was en die komt, de Almachtige.’
Openbaring 21:6
Ik ben de alfa en de omega, het begin en het einde. Wie dorst heeft geef ik vrij te drinken uit de bron met water dat leven geeft.
Openbaring 22:13
Ik ben de alfa en de omega, de eerste en de laatste, het begin en het einde.’
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Aldus reutelde Eliyahu zijn riedeltje van
> wanwetenschappelijke wanbewijsjes, die ik al keer
> op keer heb weerlegd.
Geloven dat leven het resultaat kan zijn van willekeurig toeval (zoals voorgesteld door Darwinistische evolutie) staat gelijk aan het stroomopwaarts zwemmen in de rivier van de moderne empirische wetenschap..
ps: zie Mark Eastman, M.D., Chuck Missler, “The Creator Beyond Time and Space,” oftewel “De Schepper Buiten Tijd en Ruimte”, 1996, pp. 83-102.
theo Schreef:
——————————————————-
> Dat jouw sneren me niet raken en dat jij mijn
> vertrouwen op God niet kunt los kunt weken.
Jij noemt Eliyahu en Jochanan bij name in jouw topic.
Het gaat over Godservaring en mijn legitieme vraag is of jij ook een Godservaring hebt gehad.
Daar kan jij toch een normaal antwoord op geven, Theo!
Boaz.
1
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?