Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Drie visies op de Bijbel

• ­­¥ Lotje ­­¥

Frederick leest een ander boek dan de bijbel .

God voor Dommen (:P)

platte aarde laat me even lachen zeg….:D

Hij geeft zich uit voor wetenschapper maar wetenschappers weten wel dat er iets is dat hoger is . , dus ze twijfelen aan hun eigen .

Jesaja 40:22 –> Hij troont boven het rond der aarde, en haar bewoners zijn als sprinkhanen.

• Tjoppy

Beste Daan,

“Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren.”

Wist je dat al?

Grapje…

Maarre… je hebt deze zin de afgelopen maand pas 15 keer geciteerd. Is wel een beetje weinig!

De redactie zou dat stukje inmiddels wel aan mogen passen (leest u gezellig mee webmaster?) aangezien het tweede gedeelte niet meer klopt: de bijbel-sceptisch.startpagina.nl/prikbord/ die u opvraagt bestaat niet (meer).

• Tjoppy

BOAZ Schreef o.a.:

——————————————————-

> Nee hoor christenen verschillen op vele punten van

> interpretatie van de Schriften, als de

> stoorzenders zoals atheistische en new-age

> prikbord verslaafden verdwijnen dan word het een

> bijzonder levendig Bijbelprikbord.

——————————————————-

Ik ben hier pas een paar dagen en in sommige threads is het al behoorlijk levendig. Zelfs zonder “stoorzenders zoals atheistische en new-age prikbord verslaafden”. Er staat bijvoorbeeld een gezellige maar zinloze thread waarin “christenen” gewoon op een ordinaire manier ruzie maken en het niet eens meer over de bijbel hebben. Maar dit terzijde. In de laatste 30 dagen heb jij volgens de zoekfunctie van dit prikbord 325 uitingen geuit . Ben je zelf dan ook niet een beetje verslaafd?

• Frederik D

De zondaren verdwijnen ook, Boaz.

• Frederik D

Ook dat is geen weerlegging.

• Gonnie

Ach ja, ondanks dat ik ook positief sta tegenover de bijbel om dat ik geloof dat het voor veel mensen de bijbel heel waardevol is en daar troost in vinden, wordt mij ook door enkelen gevraagd op te hoepelen.:S

Over het geloof heb ik ook heus wel een mening maar die mening is wel anders dan hier die menen dat hun mening heel juist is en willen zij geen tegenspraak.

Maar ik weet wel waarom zij zo reageren, dat is hun onzekerheid.

• Frederik D

Helemaal mee eens. Een webmaster mag niet eigengereid van een algemeen discussieprikbord een sektarisch bijvalprikbord maken.

• Frederik D

Je bent echt zeer, zeer dom.

De hele wetenschap is het erover eens dat de bijbelse aarde een platte aarde is. Maar nee, onze lieve Lotje, die nooit de lagere school heeft afgemaakt, weet het op haar eentje beter dan de complete wetenschap. Dat is niet dom maar zeer, zeer dom.

Je hoeft niet alles te weten. Heus niet. Maar hou je waffel als er mensen aan het woord zijn die wel iets weten. Ik ga tegen chirurgen ook niet zeggen hoe ze moeten snijden.

• ­­¥ Lotje ­­¥

Jij weet niks van mij jij kan alleen vernederen .Je slaat weer om je heen, daar sta ik boven . je doet maar

Je bent ontzettend lomp

De aarde is rond

En jij staat in je blote kont met je gewauwel van: de aarde is plat . man ze lachen je vierkant uit met je eigenwijze gedrag keer op keer met de platte aarde . je eet te veel pannenkoeken volgens mij ,die zijn plat.Hier nogmaals duidelijk …

Jesaja 40:22 –> Hij troont boven het rond der aarde, en haar bewoners zijn als sprinkhanen.

• Ellen-Josee

Marjorie Schreef:

——————————————————-

> Elia Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Er zijn hier bepaalde groeperingen die graag in

> > elkaars holletje kruipen….

> >

> > :D

>

> Ervaringsdeskundige?