Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Drie visies op de Bijbel

• Daan

Gonnie, ophouden met Frederik de handen boven het hoofd te houden.

Die kan zich prima zelf redden.

Daan :)

• BOAZ

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> De Bijbel suggereert een platte aarde.

Jij suggereert een platte aarde en als een ezel blijf jij het herhalen:S

Boaz.

• Daan

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Bijbelse logica bestaat niet.

Voor jou niet.

Voor mij wel.

Logica is logica.

> Ook God is onderworpen aan logica, althans als hij

> bestaat.

>

> Bijbelse rekenkunde bestaat ook niet. Of is nu 1 +

> 1 + 1 = 3 plots wel waar?

• Gonnie

Wat zeurpiet, je zal je zelf bedoelen. !

Waarom moeten wij note bene weg, dat is alleen maar jullie onzekerheid.

Horen jullie dan niet ons te bekeren, het is een discussie bord en je kan niet verwachten dat alleen gelijk gestemden hier komen want dan is er ook niets meer te debateren.

Het zou dan ook wel heel saai worden.

Maar ik ga nu weg, naar bed, een goede nacht voor ieder die dit leest.

• ­­¥ Lotje ­­¥

je zwiep weer met je eendenkont ik ga zo een weesgegroetje voor je bidden . kwekker

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSlgDD697qxSWr_JwmQKHK93IBSQJGAIsVYaRzBAyM6omLtOGKs6A

• Frederik D

Jij wordt gewoon door de Boazzen weggepest als dit prikbord een bijvalbordje is. Maak je geen illusies. Het WTG is even erg als de PKN en het ongeloof. En dat weet jij ook. Daarom heb je nu geen zin in een debat over de triniteit versus polytheïsme.

• Frederik D

Staat niet op mijn website. Ik geef alleen een link, een ironische link. Als je mijn site snapt, dan snap je ook dat ik astrale erotiek verwerp. Maar ik snap dat jij weinig snapt. Jouw denken is teveel hapsnap. Snap je?

• Daan

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Bijbelse logica bestaat niet. Logica is logica.

> Ook God is onderworpen aan logica, althans als hij

> bestaat.

>

> Bijbelse rekenkunde bestaat ook niet. Of is nu 1 +

> 1 + 1 = 3 plots wel waar?

Mensen geloven dat Jezus Christus God is, hebben er moeite mee uit te leggen waarom hij de Zoon van God wordt genoemd. De logica gebiedt dat hij niet beide kan zijn…

• Frederik D

Je weet nu echt niet wat je zegt.

Bijbelse logica is of gewone logica of een “logica” die in strijd is met de logica en dus onzin is.

• Frederik D

(Ik heb mijn foutje herstelt qua rekensommetje. Maar het foutje viel jou niet op? Of dacht je dat ik spoedig mijn foutje zou herstellen?)

Boaz maakt van tenten ballonnen en dus kan volgens hem God best zijn eigen zoon zijn. En volgens jou kan dat ook best want jij houdt niet van logica.