Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Drie visies op de Bijbel

• BOAZ

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Dus jij verwerpt de Almachtige Alwetende. Mag

> hoor, maar noem jezelf dan geen bijbelvaste

> christen.

Zo wie zo verwerp ik PS, de almachtige en alles beter wetende Bokito!

Boaz.

• Daan

:D:D:D:D:D:D:D:D

• Frederik D

Dan blijven alleen de extremisten over die dan vervolgens elkaar uit de tent, uh, ballon dus vechten. Want hoe zat het met de Drie-eenheid, Daan? Val jij Boaz en Kees ook bij in hun trinitarisme?

• Frederik D

??????????????

Je spreekt weer een valse getuigenis. Want jij vatte het tentdoek op als een ballon. Ik niet. Het uitspansel in de vorm van een tent veronderstelt een platte aarde. Ik kan er ook niets aan doen.

• Daan

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Wellicht is jouw woordenschat onderontwikkeld?

>

> Als Johanan het bijvoorbeeld over logica heeft,

> dan ontkomt men niet aan een bepaald basisjargon.

> De term premisse is een sine qua non als je het

> over de logica hebt.

Dit bedoel ik.

Alles is nep aan jou.

• Frederik D

Probeer eens te argumenteren in plaats van te sneren. Nu ga ik haast geloven dat er toch demonen bestaan en dat jij in hun macht bent.

• Frederik D

Aan de logica is niets nep.

• Daan

Natuurlijk niet.

Ik blijf bij mijn eerder genoemde standpunten.

En daar is dit prikbord ook voor bedoeld.

Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren

JIJ staat niet postitief tegenover de bijbel en bent ongelovig.

Wat kom jij hier dan doen ?

• Daan

samuel Schreef:

——————————————————-

> Heeft geen nut om dezelfde discussies te houden

> die al vele malen zijn gehouden, maar dat heb je,

> als je zoals jij vastzit in een cirkel.

(tu)

• Gonnie

Ach Daan wat is het weer heerlijk om jouw berichten te lezen daar komt zo veel warmte en liefde van af, het is te merken dat de bijbel als die zo letterlijk gelezen wordt, dat jullie ook zo verdraagzaam zijn tegen over hen die de bijbel niet helemaal letterlijk nemen. Goh elke keer ben ik verbaasd als ik jou en jouw mede gelovigen weer lees, dan denk ik wat zal God blij met hun zijn.:D

Ja dat staat natuurlijk ook in de bijbel hé, met respect de anders denkenden bejegenen, zodat zij geen afkeer krijgen van God ,want anders zouden zij denken dat zij een kwade God aanhangen.