Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Door wie men overmeesterd is,diens slaaf is men!

• Sfred+

theo Schreef:

——————————————————-

> Je hebt je met je companen weer prachtig kunnen

> profileren.

>

> Doorzichtig, dat wel , leuk en triest -dat ook-

> maar toch !

>

> Zal morgen vast een vervolg op komen.Helaas of

> gelukkig zul je dan tot morgenavond moeten wachten

> dat ik opnieuw kan schrijven: Ik vertrouw meer op

> God dan op jou en je companen.

Jouw companen zijn heidenen, idemdito U theo. Te triest voor woorden theo !!.

• Sfred+

U bent in mijn ogen een rot mens, een atheist die het woord van God verspreidt op een zeer verkeerde manier.

U mag `uw werk`` helemaal niet meer doen !

• Frederik D

Dus zelfs jouw God weet niet welk boek ik tijdens deze dagen lees. Dus de Alwetende is niet alwetend.

• Frederik D

Zolang Theo maar geen “Miranda” is, is alles goed. Man, wat ben jij rot. En dom. Dom en rot zonder weerga. Nou ja, ik ken een L en een DD die bij jouw in de buurt komen.

• Richard II

> Door geloof in de Here Jezus Christus zijn de

> gelovigen slaven van de Here Jezus Christus geworden!

Wie wil er nou slaaf zijn?

De slavernij is (althans officieel) afgeschaft, maar sadomasochistische christenen blijven zich als slaaf aanbieden.

Vrijwillige slaven van een brute, wrede tirangod, in de bijbel, bijvoorbeeld in gelijkenissen van Jezus, vaak aangeduid als slavendrijver.

> Luister niet naar afvallige christenen hier op

> Bijbelprikbord die een veelheid aan valse profeten

> en valse leraars bijeen schrapen om de duisternis te verkondigen!

Inderdaad, mensen die God afschilderen als rechtvaardig en liefdevol zijn valse leraars.

Je hebt gelijk. God is een tiran. Laten we ons daarom verenigen in de strijd tegen de slavernij en tegen de Here!

• Douce.

Je zou niet meer reageren, las ik recentelijk?

Douce

• Douce.

De hoofdpersoon in jouw topic?

Boaz schreef:

"Luister niet naar afvallige christenen hier op Bijbelprikbord die een veelheid aan valse profeten en valse leraars bijeen schrapen om de duisternis te verkondigen!

Dit waren de hoofdpersonen in jouw topic en uiteraard krijg je dan wel de nodige bijval door de roffelende geluiden van het demonenjagerkorps.

Douce

• ­­¥ Lotje ­­¥

jij schud weer met die eendenkont van je kwekker

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTu-GViWaEGMoL_jkXTlZpj6uHi_MAbJs7hnA6pG6EllMBRYeTs

• ­­¥ Lotje ­­¥

Kwékerde kwék je schud weer met je eendenkont .

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTu-GViWaEGMoL_jkXTlZpj6uHi_MAbJs7hnA6pG6EllMBRYeTs

• Sietse 45

Douce Schreef:

——————————————————-

> Je zou niet meer reageren, las ik recentelijk?

>

> Douce

Hahahah (tu):D