Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het Verloren Dubbeltje

• Gonnie

Ben jij een zwart schaapje dat graag bij bepaalde lieden een wit voetje wil halen.?

• Richard II

Jij bent een schaapje uit de kudde van 99 die klakkeloos de herder volgt?

• Gonnie

Dus jij neemt aan dat Lotje iets plaatst wat zij zelf er eigenlijk niets van begrijpt. Zij zal toch wel eerst goed gelezen hebben en daar achter staan, wat zij als topic plaatst.?

• ­­¥ Lotje ­­¥

ik ben geen zwart schaap , als jij je zo voelt . prima .

bepaalde lieden wie bedoel je???ik geloof en praat met gelovige .Voor de neppers is er een ander bord voor .

Voor mensen die sceptisch staan tegenover de bijbel is speciaal het bijbel-sceptisch prikbord

• ­­¥ Lotje ­­¥

ik geloof dus ik volg.

• Gonnie

Ja inderdaad, zo ging dat.

• ­­¥ Lotje ­­¥

lees eerst eens want dat staat er niet wat Boaz schrijft, en begrijpen doe je het al helemaal niet

• Richard II

Ook als de herder er een potje van maakt?

• Stefan

Het signaal wat er uit het topic gaat, is voor mij als de tekst; Zie, Ik sta aan de deur en ik klop, indien iemand Mijn Stem hoort en de deur opent Ik zal bij hem binnengaan en maaltijd met hem houden en hij met Mij. uit Op.3:20

Het is niet zozeer dat de Herder niet zou deugen, of het schaap, maar het weten, dat het alleen in Eénheid te vinden is; wat uit God is en in de mens hervonden kan worden. Dat is wat het geloof inhoudt.

En die Eénheid hervinden loopt als een rode draad in het topic.

• Erik

­­¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> ik ben geen zwart schaap , als jij je zo voelt .

> prima .

>

> bepaalde lieden wie bedoel je???ik geloof en praat

> met gelovige .Voor de neppers is er een ander bord

> voor .

>

> Voor mensen die sceptisch staan tegenover de

> bijbel is speciaal het bijbel-sceptisch prikbord

Geheel juist.