Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genade is ontvangen!

• samuel

Waarom zou theo gelovig zijn? Omdat jij dat zegt! Dat is nu een onwaarheid.

• samuel

Geef nu maar gewoon antwoord, en niet zo draaien en druilen dat staat een 59 jarige man niet netjes.

• theo

Als je de betekenis van het woord genade niet echt wilt of kunt doorgronden is het niet zo zinvol om je andere opmerkingen te beantwoorden mij dunkt.

Bovendien, je acht mij ongelovig terwijl je donders goed weet dat het een leugen is, nodigt dat dan uit voor een nader gesprek tussen twee volwassenen denk je ?

• samuel

Niet zo draaien en druilen theo, je krijgt antwoord en dan zeg ja mnaar die teksten ken ik ook waarschijnlijk dus niet anders had je het niet gevraagd, toch?

• theo

Ik gaf gewoon antwoord aan Frederik, je kunt het gewoon lezen net als ieder ander.

• theo

Er draaien twee mensen , Peri en jij.

Ieder weldenkend mens kan dat gewoon lezen.

Het woord genade is voor jullie nietszeggend.

• samuel

Ja en, ik reageerde daarop en nog steeds geen antwoord, toch?

• theo

Nee, je gaf een reactie, geen antwoord.

Nou begrijp ik dat wel hoor.

• samuel

Je moet gewoon lezen wat er staat, of je bevestiging zoekt voor je ongeloof (dat God genadig is)!

Wat jij of een ander wil insinueren is voor jou en die ander, boeit mij niet echt.

Dat jij daarbij ook nog insinueert dat jij wel weet wat genade inhoud en een ander in dit geval aan mijn persoon gericht niet, geeft dan ook de stupiditeit aan van je reactie door niet te antwoorden op de vragen in de door jou geplaatste reactie theo.

• samuel

Ik heb je een paar vragen gesteld zoals jij ze zo vaak doet theo, en dan komt dat gedraai en gedruil weer bij je tevoorschijn, maar dat is wel bekend.

Begrijp je het noch?