Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hebben jullie dat ook.?

• ­­¥ Lotje ­­¥

want?? ik geef kees gelijk . tis weer aandacht vragen .

• Gonnie

Lesbiennes gruwen misschien wel van om met mannen seks te hebben om dat tegen hun geaardheid is, maar die zelfde lesbienne zal niet gruwen van hun moeder of zuster, begrijp je Lotje, als ik een kind zou hebben die homo zou zijn, dat zal in mijn liefde voor dat kind niets uitmaken.

• ­­¥ Lotje ­­¥

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Lesbiennes gruwen misschien wel van om met mannen

> seks te hebben om dat tegen hun geaardheid is,

> maar die zelfde lesbienne zal niet gruwen van hun

> moeder nee die niet nee . of zuster, begrijp je Lotje, je verdraait het weerals ik een

> kind zou hebben die homo zou zijn, dat zal in mijn

> liefde voor dat kind niets uitmaken.ja maar ze zien heus wel dan hun moeder er van gruw. En of je dan nog je liefde over kan dragen betwijfel ik

• Frederik D

Hoort wie het zegt. Keutelmien zelve die per dag tien onzinnige openingsberichten plaatste om maar aandacht te krijgen en zodoende prikbord na prikbord verziekte.

• Gonnie

Lotje, jij doet niets anders en niet alleen op dit bord, maar jij bent overal te vinden en achter elkaar open jij een nieuwe topic. Maar je doet maar en veel sucses.

• ­­¥ Lotje ­­¥

als ik er niet ben kan jij niet katten :D>:D<

Dus ik moet wel X(

• ­­¥ Lotje ­­¥

volgens mij sta jij nu in de spiegel te kijken >:D<

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR3GnDr4L3oqm6o9yPSUGmtp167ANK-nhDAs723U1QKHu0BbWJk

• Gonnie

:D Soms vind ik jou echt geestig. En vat dat nu niet kwaad op, want ik meen het.

• M*j*r**

kees Schreef:

——————————————————-

> Zucht wordt je nou nooit moe van jezelf Gonnie?

De vraag van Gonnie is een normale en leuke vraag.

Word jij er niet moe van om de dollar steeds te bestuderen en linkjes over economieen die instorten te plaatsen?

• Marjorie

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Kom op ben je bang je te laten zien.

> Ik begrijp niet dat iemand zo anoniem iets neer

> zet, zich zelf respecteerd.

>

> Hoe wel mijn vermoeden groot is wie jij wel bent.

Fluitje van een cent…