Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

stelling

• CU

Gepost door: Steven ()

Datum: 24 juni 2009 11:48

> ik ben het niet met mijn stelling eens en iemand die rookt mag en kan volgens mij

> ook van de natuur houden.

Je bent het niet met je eigen stelling eens?

Ik had niet anders kunnen verwachten.

• perihelium

is het verplicht om een stelling te plaatsen waar je het mee eens bent? in sommige kranten staan dagelijks stellingen waar je op kan reageren. is de krant (of de redacteur) het daar dan mee eens?

• CU

Het voortschrijdende inzicht als gevolg van het vele tegengas doet je omdraaien als een blad aan een boom.

Zoals je weet had je bij het opnieuw openen van dit bord een liefdebod. Deze stelling echter is dermate provocerend omdat je hiermee een giftige lijn trekt. En lijnen trekken is presies wat de christenheid, en ook andere religies, doen, dat lijdt tot oorlog en dus bloedvergieten onder het mom van de liefde voor de beleden religie.

• perihelium

CU Schreef:

——————————————————-

> Het voortschrijdende inzicht als gevolg van het

> vele tegengas doet je omdraaien als een blad aan

> een boom.

ik vind het een goede stelling voor een discussie ook al ben ik het er niet mee eens.

>

> Zoals je weet had je bij het opnieuw openen van

> dit bord een liefdebod.

gebod?

> Deze stelling echter is

> dermate provocerend omdat je hiermee een giftige

> lijn trekt.

net zo giftig als die zure reacties van je? ;)

> En lijnen trekken is presies wat de

> christenheid, en ook andere religies, doen, dat

> lijdt tot oorlog en dus bloedvergieten onder het

> mom van de liefde voor de beleden religie.

vergeet die knipoog maar….

• theo

Zo is dat.

Bij ons mag ook niemand in de kerk komen die de bijbel niet leest.

We hebben zelfs een bordje geplaats voor de ingang : “”Verboden voor joden"' o nee ik vergis me , verboden voor nietbijbellezers.

Bij gespreksgroepen bij ons kerkgenootschap is het ook verboden om nietgelovige vrienden of familie mee te nemen.

Het is bij ons ook verboden dat onze christenkinderen omgaan met nietchristenen.

Net zoals het verboden is dat een christelijke werknemer bij een nietchristelijke werkgever mag werken en een christelijke werkgever mag bij ons geen nietchristen in het werk hebben.

Zo wordt de melk hier bij de christelijke boeren opgehaald door een christelijke auto met een christelijke chauffeur en die wordt geleegd door christelijke legers en van de melk worden christelijke producten gemaakt die verkocht worden aan christelijke eigenaars van winkels waar alleen christelijke klanten kopen en bij die christellijke klanten komt een christelijke huisvuilauto met een christelijke chauffeur die verpakkingsmateriaal en ander afval haalt en het brengt bij een christelijk afvalverwerkingsbedrijf waar alleen christenmensen werken en die christelijke werknemers van dat afvalverwerkingsbedrijf poepen op christelijke poepdozen die geleegd worden door christelijke poepdooslegers die de poep op het land brengt bij christelijke boeren die het over de weilanden brengen waar christelijke koeien grazen die melk geven aan christelijke boeren die de melk aan christelijke zuivelfabrieken leveren die hun zuivelproducten aan christelijke winkels die alleen mar verkopen aan christelijke klanten , ho us even, de cirkel is rond nu.

theo

• CU

Steven Schreef:

——————————————————-

> CU Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Het voortschrijdende inzicht als gevolg van het

> > vele tegengas doet je omdraaien als een blad

> aan

> > een boom.

>

>

> ik vind het een goede stelling voor een discussie

> ook al ben ik het er niet mee eens.

……wat je dus lafhartig secundair opperde/

>

>

> >

> > Zoals je weet had je bij het opnieuw openen van

> > dit bord een liefdebod.

>

>

> gebod?

Zoals je kan lezen heb ik het niet over een gebod, maar over het volgende:

Gepost door: Steven ()

Datum: 23 juni 2009 11:54

yep, het testje werkte.. zie jullie daar. en laten we proberen lief voor elkaar te zijn!

>

>

> > Deze stelling echter is

> > dermate provocerend omdat je hiermee een

> giftige

> > lijn trekt.

>

>

> net zo giftig als die zure reacties van je? ;)

Woorden en oppinies die jij niet kan weerleggen zijn altijd zuur.

>

>

> > En lijnen trekken is presies wat de

> > christenheid, en ook andere religies, doen, dat

> > lijdt tot oorlog en dus bloedvergieten onder

> het

> > mom van de liefde voor de beleden religie.

>

> vergeet die knipoog maar….

Zie je nu wel, zuur voor jou.

• CU

Drinken die christelijke koetjes dan ook uit een christelijk slootje waar ik net een onchristelijk plasje in deed?

Dan is de cirkel doorbroken.

• theo

Bij de christelijke slootjes staan bij ons ook christelijke bordjes : Verboden voor CEEUUTJES.

theo

• Frans

Steven Schreef:

——————————————————-

> Wie de Bijbel niet leest heeft hier niks te

> zoeken.

Of……. wie de bijbel niet leest zal het hier ook niet vinden B)

• perihelium

:)