Jenny Schreef:
——————————————————-
> Als jij een goeie timmerman weet.
ik snap je grap(?) niet.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlOp het andere bordje had ik je al verteld wat ik over jouw dood en nieuwe leven vond.
Jij dacht dood te gaan in het water en als een nieuw mens op te staan. Dat nieuwe mens bleek er niet te zijn.
Dat was een zonde tegen de Heilige Geest, en zo'n zonde is bij God onvergeeflijk!!!!!!!!!!!!
En dan ook nog even het zogenaamde nieuwe menszijn uitproberen in Zwolle.
Wat moet ik met je?
Dat ligt eraan
Zij die hier komen zouden kunnen overwegen de bijbel te gaan lezen
Christenen gaan naar buiten, om te evangeliseren
Waarom zouden zij hen die het evangelie niet kennen niet toegelaten moeten worden?
Wat is er te verbergen, terwijl Jezus juist zegt: verkondigt het evangelie aan de volkeren?
Zo laat hen toe, die oprecht interesse hebben maar nog niet kennen
En behandel hen die spotten als diegenen die niet begrijpen en daardoor afwijzen
Het kan zomaar gebeuren dat een spotter anders gaat denken, en wil onderzoeken
Het kan ook zijn dat deze in zijn spot volhardt
Waak over je eigen gedachten jegens hen, die je kent, die je denkt te kennen, en die je niet kent
En behandel hen als potentiele kinderen Gods, die nog onwetend zijn
Biedt daarom de ander de mogelijkheid binnen te komen, en wijs hem op zijn houding, en vertel niets over hemzelf want dat is denken dat je iemand kent.
Als iemand hier binnen komt, ongeacht wie, ziet hij ons gedrag, onze houding
en toetst zo de waarde van het christendom die uitgedragen wordt door diegenen die zeggen de bijbel en Christus te volgen als Dat wat zij liefhebben
Indien christenen daadwerkelijk en dus oprecht Christus wensen na te volgen, zouden zij zichzelf voortdurend moeten onderzoeken, vooral daar waar buitenstaanders hen zien en over hen oordelen.
Laat dit prikbord een uitdaging zijn, voor diegenen die God en Zijn Woord liefhebben, om deze Liefde te tonen en uit te dragen aan hen die ernaar op zoek zijn.
Een scheldende mens, is vaak een gekwetst kind, dat veiligheid en geborgenheid zoekt, en dat teleurgesteld is door het leven en mensen.
Neem de uitdaging ter harte deze mens zo te behandelen, als je zelf behandelt zou willen worden in zijn positie.
Baldu
CU Schreef:
——————————————————-
> Op het andere bordje had ik je al verteld wat ik
> over jouw dood en nieuwe leven vond.
>
> Jij dacht dood te gaan in het water en als een
> nieuw mens op te staan. Dat nieuwe mens bleek er
> niet te zijn.
>
> Dat was een zonde tegen de Heilige Geest, en zo'n
> zonde is bij God onvergeeflijk!!!!!!!!!!!!
>
> En dan ook nog even het zogenaamde nieuwe menszijn
> uitproberen in Zwolle.
>
> Wat moet ik met je?
Wat moet je met mij? wat zou je willen doen dan, en waarom met mij?
De doop stelt Jezus dood, begrafenis en opstanding voor, maar is dat niet. Dopen is een opdracht van Jezus maar geen middel tot verlossing maar van gehoorzaamheid. Verlossing zit in het werk van Christus aan het kruis. Dat je de nieuwe mens ontkent heeft er misschien mee te maken dat de oude mens overheerst.
Jenny Schreef:
——————————————————-
> Het had iets te maken met die tafelpoot.
>
> Maar ik ben weg, want je zal het allemaal wel weer
> heel serieus opnemen.
Ik ben juist blij dat jij het serieus oppakt en die tafelpoot gaat maken zodat je de Bijbel die je daar nu voor gebruikt kan gaan lezen.
>
> fijne dag nog,
>
> gr Jenny
idem!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?