Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

de tuin van het dagelijks leven

• M*j*r**

Steven Schreef:

——————————————————-

> Je hebt niks met het Christelijke geloof want daar

> ga je hier altijd tegenin en nu doe je net of die

> new-age uitleg Bijbels is? Dat is het zeer zeker

> niet.

Mijn welgemeende excuses dat ik de moeite heb genomen iets uit te leggen. Alles wat ik zei is onderbouwd met bijbelteksten. Ga je diep schamen Steven, door zo tekeer te gaan en te zeggen dat ik ergens iets niets mee heb.

Dit bijbelprikbord is niet aan jou besteed. Zelfs God en Jezus niet. Al je “ Heere Heere” geroep ten spijt, je hebt gewoon niets met God, Jezus en de bijbel. Ooit zal je wel eens wakker worden, hoop ik en heel raar op je neus kijken.

Gr. Majorie

• Anna Lieze

Verbaasd Schreef aan Steven:

Ooit zal je wel eens wakker worden, hoop

> ik en heel raar op je neus kijken.

>

> Gr. Majorie

Er valt weinig te zien, laat staan je neus, als je met een vette molensteen om je nek op de bodem van de Marianentrog ligt

• perihelium

'die weg is via de Zoon, in Welke de Christus is opgewekt'

Dit praat je na en dat is niet Bijbels maar vaag new-age geklets. De rest wat je uitkraamt kan je ook al niet waar maken.

• Jenny

Nou las ik toch ergens de belofte van jou, laten we lief zijn voor elkaar.

Maar beste Steven, ik heb geen idee wat jij onder lief zijn voor elkaar verstaat, maar mijn taal is het niet die je spreekt.

Als er 1 iemand is die de moeite neemt om te onderbouwen met bijbel teksten, is het Majorie wel.

Maar jij hebt je (voor)oordeel al meteen klaar, en neemt niet eens de moeite om het te proberen te begrijpen, ik vind het jammer.

gr Jenny

• perihelium

'die weg is via de Zoon, in Welke de Christus is opgewekt'

Dit is niet onderbouwd als Bijbels want dat is het niet. Jezus Christus is Heer!

• Jenny

Jij leeft echt naar de letter, weet dan dat je door bijna niemand begrepen wordt en zo zal ook jij niemand begrijpen.

• perihelium

doe niet zo dom zeg. Dit is een Bijbel prikbord en geen new-age bordje

• Jenny

Wie hier dom is laten we maar even in het midden.

Maar als iemand ook maar iets afwijkt van de letter, dan heb jij je oordeel al klaar.

Denk dat Jezus het ook aan zijn leerlingen heb moeten uitleggen dacht je niet?

Als die net zo halstarrig geweest zou zijn, als dat jij bent, had die hele bijble al gediend voor iets heel anders.

Onder een wankele tafelpoot ofzo.

En volgens mij gebeurt dat straks ook , want 2/3 van de jongere heeft al niets meer met de kerk.

• perihelium

wat een vaag geklets over dat de Bijbel als tafelpoot moet dienen of niet. Heb je de Bijbel wel eens gelezen?

• Jenny

Nee, ik lees hier al een jaartje of drie, en ik als ik zie hoe gelovigen onderling elkaar af branden, dan hoef ik dat boek niet te lezen.