Marten Toonder had het geregeld over de oplettende lezertjes.
Maar je hebt gelijk dat ik beide Patricks verwarde.
Zie ook:
http://www.geocities.com/malcolmtribute/aco/magee.html
Bedankt voor je wijzen op mijn verwarring.
PS
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlNee, dat vind ik niet jammer.
Ik heb geen tijd om alle fondslijsten van uitgevers door te spitten op uitgekomen boeken, laat staan dat ik tijd heb om alles wat mij interessant lijkt te lezen. Lang leve de recensies! En daarnaast: lang leve mijn uitstekende boekwinkel www.pantheonboekhandel.nl, die op eigen en bescheiden wijze ook aan recensies doet, maar waar het ook heerlijk toeven is tussen de échte boeken en het deskundig personeel.
Natuurlijk ga ik op deze manier wel eens de mist in, maar dat ga ik ook wel eens door een door anderen aangeprezen en/of cadeau gegeven boek. Een goed voorbeeld daarvan is het enkele jaren geleden uitgegeven ‘ Hokwerda’s Kind' van Oek de Jong, dat na een meer dan schitterend proloog vervalt naarmate het verhaal vordert naar een bedroevend niveau dat ik na eerder werk van De Jong absoluut niet verwacht had.
Wat ‘De Rode Droom’ betreft: het lijkt mij wat voorbarig om een citaat te paatsen, dat kennelijk in jouw straatje te pas komt, zonder het boek - en dus de context -helemaal gelezen te hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?