Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Onvergankelijkheid

• perihelium

http://www.allaboutgod.com/dutch/was-jezus-getrouwd-faq.htm

<><

• Verbaasd

Ach jongen toch.

Ik herinner me iets wat jij aan Boris schreef en dat was dit: “je uitspraken doen af en toe best pijn” .

Boris doet jou pijn met zijn uitspraken?

Dan heb ik een adviesje voor jou. De volgende keer als jij die pijn weer voelt, hou deze pijn dan even vast. En denk dan aan al die prikkers die jij ook geregeld kwetst met je berichten en “geklik” .

Misschien voel je dan eens wat andere prikkers bij jou ervaren.

Gr. Majorie

• perihelium

klik

Discussie pagina voor mensen die over hun geloofservaringen aan de hand van de bijbel willen discussieren. De berichten op het bijbelprikbord moeten dus deze twee kenmerken dragen - Het moet vanuit je geloofservaring komen - Het moet de bijbel als basis hebben. Verder is het niet toegestaan om verwijderde berichten opnieuw te plaatsen. Voor voor- en tegenstanders van de bijbel kunnen terecht op het bijbel-sceptisch prikbord

• Ytsme

Evangelie van Perihelium:

Schakel alle gevoel uit, denk niet na, overdenk niet.

Gebruik de Bijbel als computerprogramma. Naar de letter. Afwijken is onmogelijk. Leef als een computer.

• ¥ Lotje ­­¥

Mooi Carl

Ik heb het eens opgezocht en dat er nog steeds dingen gevonden worden van het Christendom . !!!!!!!!!

Groet, Lotje

• carl

De boeken zijn inderdaad mooi, en interessant. Vaak laten ze een heel aparte manier van denken zien.

De dode zeerollen zijn dat ook, en die zijn nóg weer veel ouder.

je broer

Carl

• perihelium

Ytsme schreef:

>

> Evangelie van Perihelium:

> Schakel alle gevoel uit, denk niet na, overdenk niet.

> Gebruik de Bijbel als computerprogramma. Naar de letter.

> Afwijken is onmogelijk. Leef als een computer.

Jij vind het blijkbaar normaal om regels te overtreden maar dat is het niet. Het is asociaal en crimineel en daarbij in dit geval godslasterend.

<><

• DmB

Chodverd0mme wat ben jij een hinderlijk, infantiel, zeikerig vervelend kl0tejong.

• Douce

Jij lapt de hele Heilige Schrift aan je bevuilde modderlaarzen en projecteert dat vervolgens op je medeprikkers. Hoe diep kan een Christen zinken?

Douce

• carl

Hoi Douce,

ik ben blij dat iemand als Steven hier is.

Door hem gaan heel wat mensen nadenken oveer geloven, bijbel, evangelie etc.

Waarschijnlijk meer dan ik met mijn stukjes voor elkaar krijg.

Soms is shockeren nodig.

je broer

Carl