Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vraagje,

• perihelium

thomas schreef:

>

>

> Heb jij een antwoord voor Gonnie, vanuit de tolerantie welke

> je in je topic verkondigt?

Een antwoord waarop? Gonnie mag eerst uitleggen wat zij met godsdienstwaanzinnige bedoeld en dan ook nog aan de hand van de Bijbel en haar geloofservaringen op grond daarvan.

<><

• Gonnie

Wat zeg ik,dictator.!

• thomas

Je bent een schatje..:D

• perihelium

Gonnie schreef:

>

> Wat zeg ik,dictator.!

Gonnie, ik ging vroeger tegen regels in en nu ben ik nog redelijk soepel. Wat ik wel heel erg nodig heb is duidelijkheid. Als dit een prikbord is over geloofservaringen en de Bijbel dan is het voor mij erg verwarrend als dat niet zo blijkt. Ben ik een dictator als ik duidelijkheid en eerlijkheid wil?

<><

• perihelium

thomas schreef:

>

>

> Je bent een schatje..:D

Dit vraag ik me al een tijdje af, ben je een man of een vrouw? Maar dit ter zijde.

Zou je op die koning Josefat preek in willen gaan zonder op de persoon te spelen. Komen we een stuk verder.

<><

• Gonnie

Heb ik gelijk of niet er komt totaal niets maar dan ook niets van jou af dat ik denk ja Steven is bezield met het geloof wat in hem is,alleen maar dat dictorale karakter in je dat komt naar buiten.

En met mijn ziele leven daar heb jij niets maar ook niets te maken.

• David

Ik denk dat Paulus in zijn tijd als Saulus een godsdienstfanaat of extremist was.

David ;)

• thomas

Ik ga op die preek niet in, nee.

De tolerantie moet eerst begrepen én toegepast worden voordat er ook maar iets besproken kan worden..maar dit is een signaal wat al jaren loopt..

Nee dus.

• perihelium

David schreef:

>

> Ik denk dat Paulus in zijn tijd als Saulus een

> godsdienstfanaat of extremist was.

>

> David ;)

Juist! Toch is er verschil met dat en hart hebben voor zondaren en tegelijkertijd af en toe de tempel reinigen. Het is per slot een Bijbel prikbord en het Bijbels geloof staat centraal. Daar horen we hier over te discussiëren lijkt me de bedoeling. De rest kan naar een ander prikbord voor andere zaken en dan komen we af en toe wel langs als ze ons niet kunnen missen (en anders misschien ook wel).

<><

• perihelium

thomas schreef:

>

>

> Ik ga op die preek niet in, nee.

>

> De tolerantie moet eerst begrepen én toegepast worden voordat

> er ook maar iets besproken kan worden..maar dit is een

> signaal wat al jaren loopt..

>

> Nee dus.

wat jaren verkeerd loopt kan in een oogwenk weg zijn. kom een keer langs en ik kan me haast niet voorstellen dat je je gevechtsuitrusting niet afneemt. Je zou de eerste zijn.

<><