CU schreef:
>
> Wauw, dit is nog eens een versluierde topic.
>
> CU.
Hoi Gerrit, wat is er niet duidelijk aan, dat onderzoek niet of de mening die ik gaf? Wat vind jij van dat soort onderzoekjes a la Maurice de Hond die zegt: ‘doen!’, en ondertussen bijzaken laten horen die mensen wel willen horen (uit mijn onderzoek blijkt dat de meeste mensen die overgestapt zijn daar geen problemen mee hadden) of ronduit foute info geeft zoals dat een grote groep minder zal gaan betalen terwijl er een grote kans is dat jij er in het individuele geval op achteruit gaat. Flessentrekkerij die afleid van de ware boodschap en er eigenlijk alleen maar op uit is die aan te vallen en voor eigen gewin te gaan. Heb jij die docu gezien waarin een oorlogsfotograaf, die hongerende mensen fotografeert, zegt dat hij liever weer in de krant wil staan met zijn foto's om de waarheid te verkondigen dan in het museum te hangen en veel te verdienen omdat de reclame industrie niet wil dat zijn foto's naast hun producten staat. We worden in deze wereld genept waar we bijstaan maar ik geloof dat er wel een waarheid is waar we zekerheid in hebben. Wat jij?
<><