Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

onderzoek naar rationaliseren van marteling door christenen in perspectief

• perihelium

Boris schreef:

>

> Ik heb je een vraag gesteld maar je geeft geen antwoord.

Omdat het punt waar je naar vraagt in de topic staat en je dat gewoon kan lezen. Waarom je dat niet doet (of net doet alsof je het niet leest) en toch de neiging hebt te reageren lijkt me met een kwade bedoeling te maken te hebben. Vergeef me als dat niet zo is, maar zoals jij loopt te spotten alsof het gewoon is, is niet normaal.

<><

• Boris

Dat punt is mij geheel onduidelijk en ik ben niet de enige wanneer ik de draad zo eens doorneem.

• perihelium

Boris schreef:

>

> En thomas is serieus op je ingegaan en daar reageer je ook

> niet op.

Waar gaat Thomas inhoudelijk in op het onderwerp van het rationaliseren van christenen van marteling en op mijn tegenwerping dat iemand die zegt christen te zijn maar gelooft dat er redding buiten het christelijke geloof is geen christen is? Thomas antwoord niet maar reageert op elk onderwerp vanuit zijn gnostische geloofsovertuiging en die heeft niet de Bijbel als basis. Thomas scoort daarmee wel op een van de twee voorwaarden van dit prikbord om mee te doen maar niet allebei. Jij scoort op geen van beiden en hebt hier dan ook niks te zoeken. Of ben je nu wel bereidt serieus mee te doen aan de onderwerpen?

<><

• Boris

Ik ga niet voor thomas spreken dus dat moet je aan hem vragen.

• Cor

Bent U/jij de webmaster??

• perihelium

Cor schreef:

>

> Bent U/jij de webmaster??

Nee Cor, maar dat wist je al. Maar wie ben jij dat jij mij steeds op mijn plek denkt te moeten zetten? Je hebt in dit draadje ook niks te zoeken.

<><

• Boris

Daar is hij totaal ongeschikt voor.

• Boris

Jij bent de grootste spotter in deze hele draad door niemand serieus te nemen en iedereen met minachting tegemoet te treden.

• Cor

KIJK, en dat maak jij zeker NIET uit!!

Want inderdaad ben jij de webmaster NIET!! perihelium schreef:

>

> Cor schreef:

> >

> > Bent U/jij de webmaster??

>

>

> Nee Cor, maar dat wist je al. Maar wie ben jij dat jij mij

> steeds op mijn plek denkt te moeten zetten? Je hebt in dit

> draadje ook niks te zoeken.