Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

onderzoek naar rationaliseren van marteling door christenen in perspectief

• Douce

moet zijn: bijna schoon en weer……

Intussen is het karwei natuurlijk geklaard en werkt de kast weer energiezuinig.;)

Overigens doe ik het regelmatig, dus er is nooit veel ijsaanslag.

Ik vraag met wel eens af of de bijbelprikkers oog hebben voor het milieu…ik heb daar wel vaker topic over geopend, wordt misschien binnenkort tijd voor een nieuwe.

Douce

• ¥ Lotje ­­¥

Wat ze in de hemel doen, weten we niet; maar wat ze er niet doen is ons duidelijk verteld: ze trouwen niet en worden niet ten huwelijk gegeven.

bron:: Swift

Amerikanen die geregelt naar de gek gaan… al ga je niet kan je nog een goed mens zijn. Bidden kan je overal toch???

• Boris

“Amerikanen die geregelt naar de gek gaan…”

Leg uit:D

• ¥ Lotje ­­¥

moest kerk zijn

• Boris

Ga weg:D

• ¥ Lotje ­­¥

tja . schrijf foutje .

• Boris

Nu ook weer:D

• perihelium

Ik snap niet wat de mensen die reageren in dit draadje op dit pb te zoeken hebben als ze toch niet inhoudelijk ergens op ingaan maar alleen maar flauwekul kwijt willen. Zoek dan een theekransjes prikbord uit of een prikbord voor alternatieve geloofjes, maar doe dat niet hier want dan zit je alleen maar te stoken en af te leiden van waar het om gaat en hoor je hier niet.

<><

• Boris

Ik heb je een vraag gesteld maar je geeft geen antwoord.

• Boris

En thomas is serieus op je ingegaan en daar reageer je ook niet op.