Kwint schreef:
>
> Zou me niks verbazen als meer dan de helft in eigen zak zou
> verdwijnen.
Geen geld gevangen en heb zelfs mijn entree van een euro en eten en drinken betaald (vers gebrande koffie (1,-), Ethiopische pompoenensoep(4,-) en een Ethiopisch biertje(3,-)).
De jongedame die het organiseerde heeft van haar vader een ticket gekregen om voor een maand naar haar vriendin in Ethiopië te gaan die daar voor een half jaar in een weeshuis werkt en ze heeft dat goed aangepakt. Ze had via iemand van onze gemeente gratis ruimte en mensen geregeld. Er waren kraampjes met frutseltjes te koop een aantal van de beste internationale singer/songwriters die op het moment in de stad zijn waren aanwezig en speelden. Ook alle trendy shops had ze geflyerd en mee genetwerkt en het was full house en de mensen vermaakten zich en gaven gul. Haar doel was om voor de kinderen van het weeshuis schoenen en rugtassen te kopen in de stad (iets wat voor die kinderen onmogelijk is) en wat andere benodigdheden en een feest. Haar doel was zo'n 2000 euro bij elkaar te krijgen en dat is naar ik meen (ik was iets eerder weg) gelukt.
<><