Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

'Alle Menschen werden Brüder', valse leer..

• Douce

Mag ik je de volgende bijbelteksten nog eens onder de aandacht brengen, ze spreken voor zich:

Een dienstknecht des Heren moet niet twisten, maar vriendelijk zijn jegens allen (2 Timoteüs 2:24).

Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend" (Filippenzen 4:5).

Doet dan aan, als door God uitverkoren heiligen en geliefden, innerlijke ontferming, goedheid, nederigheid, zachtmoedigheid en geduld (Kolossenzen 3:12).

Douce

• perihelium

je valt in herhaling en meet met twee maten.

<><

• Douce

Mag ik je de volgende bijbelteksten nog eens onder de aandacht brengen, ze spreken voor zich:

Een dienstknecht des Heren moet niet twisten, maar vriendelijk zijn jegens allen (2 Timoteüs 2:24).

Doet dan aan, als door God uitverkoren heiligen en geliefden, innerlijke ontferming, goedheid, nederigheid, zachtmoedigheid en geduld (Kolossenzen 3:12).

Douce

• Douce

Douce

• Verbaasd

Je mag kenbaar maken wat je wilt Ria. Ik heb daar helemaal geen problemen mee.

Ik klik je dan ook niet weg.

Gr. Majorie

• Gonnie

Douce kan het wat mij betreft het niet genoeg herhalen, misschien dat het het eens door je botte hersens doordringt.

• perihelium

Gonnie schreef:

>

> Douce kan het wat mij betreft het niet genoeg herhalen,

> misschien dat het het eens door je botte hersens doordringt.

Wat moet doordringen? En wat maakt jou zo goed?

<><

• Douce

Douce

• Gonnie

Ik beweer niet van mij zelf dat ik zo goed ben, maar ik vind jou als christen weinig liefdevol en met weinig respect ten opzichte naar vele prikkers hier en zeker naar Cor om op zijn leeftijd te vallen.Cor vind ik kwa zijn leeftijd geestelijk jonger dan jij bent.

Weet je, je bent een stuk eigenwijs,denkt alles beter te weten en neemt nooit iets van een ander aan.Punt uit.!

• theo

Gonnie schreef:

>

> Ik beweer niet van mij zelf dat ik zo goed ben, maar ik vind

> jou als christen weinig liefdevol en met weinig respect ten

> opzichte naar vele prikkers hier en zeker naar Cor om op zijn

> leeftijd te vallen.Cor vind ik kwa zijn leeftijd geestelijk

> jonger dan jij bent.

> Weet je, je bent een stuk eigenwijs,denkt alles beter te

> weten en neemt nooit iets van een ander aan.Punt uit.!

Een IEDER dient liefdevol en met respect anderen te benaderen maar als een christen het niet doet is die christen een hol vat waar veel lawai uit komt maar geen inhoud in zit.

Het is gewoon een opdracht van God, niks meer en niks minder.

Als iemand het bestaan van God ontkent, tsja, dan zou je kunnen zeggen dat diegene er ook niks aan kan doen maar iemand die zegt dat God bestaat en dat ook serieus meent maar het niet serieus neemt dan moet diegene misschien wel eens diep in zijn/haar hartje rondwroeten.

Als een christen het niet op kan brengen om liefdevol en respectvol te zijn wie zou het DAN moeten doen?

theo