Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

'Alle Menschen werden Brüder', valse leer..

• Ria

perongeluk aan jouw gehangen, geef niets. jouw reactie is 'één pot nat.

• Boris

Over jouw epistels hebben we het maar niet.

• Verbaasd

Ria schreef:

>

> een“zeer”bijbelse reactie. het kan ook anders gezegd worden,

> cor!

Wat vind jij van Stevens bijbelse reakties Ria?

Een ieder die serieus met hem in gesprek wil gaan, krijgt naar mate dat gesprek vordert, geen bijbelse reakties meer van Steven.

Gr. Majorie

• Ria

wat ik over steven's geschrijf denk weet ik heel goed.wat ik van het gescheld vind ook. soms maak ik de fout dat kenbaar te maken, jullie mogen het, van mij, weg klinken.

• Cor

Weet hij veel??

• Douce

Mag ik je de volgende bijbelteksten nog eens onder de aandacht brengen, ze spreken voor zich:

Een dienstknecht des Heren moet niet twisten, maar vriendelijk zijn jegens allen (2 Timoteüs 2:24).

Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend" (Filippenzen 4:5).

Doet dan aan, als door God uitverkoren heiligen en geliefden, innerlijke ontferming, goedheid, nederigheid, zachtmoedigheid en geduld (Kolossenzen 3:12).

Douce

• Cor

Je zegt het nu zel! :Dperihelium schreef:

>

> Mar schreef:

> >

> > Wikipedia is een onbetrouwbare bron. Een ieder die internet

> > heeft kan daar iets opzetten, waarheden of leugens. Vertrouw

> > er maar niet op.

>

>

> “Wie kan je wel vertrouwen?”

>

> <><

• Douce

Mag ik je de volgende bijbelteksten nog eens onder de aandacht brengen, ze spreken voor zich:

Een dienstknecht des Heren moet niet twisten, maar vriendelijk zijn jegens allen (2 Timoteüs 2:24).

Uw vriendelijkheid zij alle mensen bekend" (Filippenzen 4:5).

Doet dan aan, als door God uitverkoren heiligen en geliefden, innerlijke ontferming, goedheid, nederigheid, zachtmoedigheid en geduld (Kolossenzen 3:12).

Douce

• perihelium

iets met twee maten meten…

<><

• perihelium

iets met twee maten meten..

<><