Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vraag jezelf eens af;

• Steven

theo schreef:

>

> Ik heb een sterk vermoeden dat Sell evenmin antwoorden gaat

> geven als Steven doorgaans.

> Wat denk jij?

>

> theo

Wie is die andere Steven?

<><

• Karel

Maar jij dan beste Theo je geeft eigenlijk ook geen antwoord.

• Karel

wederom Theo ziwjgt

• Boris

Waar blijft mijn antwoord?

http://bijbel.prikpagina.nl/read.php?f=2035&i=324782&t=324780

• Marjorie

Meestal pleurt Sell (of hoe ze ook heten mag) het een en ander op dit prikbord dat geknipt en geplakt is. Meestal citeert ze Walch.

Dit komt van een Islamforum (dank Lotje) Sell heeft aangeven dat ze geen Moslima is maar wel dat haar moeder (vader?) Moslim is.

Hier energie insteken is wat mij betreft verspilde moeite.

Sell, ga je zelf nog reageren :?

• Verbaasd

Als jij wel antwoord krijgt, dan ben je echt een uitverkorene.

• Marjorie

Aangeven moet zijn aangegeven.

• Steven

Ik had een lang antwoord aan je willen geven maar mijn pc is traag en nu vraag ik me ook af of ik het hier wel moet plaatsen. Wat ik in ieder geval wilde zeggen is dat iemand verspilde moeite vinden of zo behandelen niet christelijk is en dat jij ook niet beoordeeld wilt worden op hoe je bij iemand overkomt maar dat je gekend wilt zijn om wie je bent, een kreatie van God.

<><

• Sell.

Maar is het niet vaak zo dat ook al wil een vrouw iets niet er toch mannen zijn die hun zin doordrijven.

Waarom dan niet jezelf beschermen.

En buiten dat, er zijn genoeg woorden in de Koran die speciaal voor mannen zijn, en de oprecht gelovigen zal er niet over nadenken om iemand wat aan te doen, man of vrouw– maar zoals overal, zijn er genoeg sukkels te vinden.

Fijne dag!

• Sell.

Dank je voor je reactie Steven; ik heb het geschrevene niet zelf bedacht maar wat mij betreft laat het duidelijk de bekrompen gedachten van velen zien.

Wat je zegt, je weet niet wat anderen denken, maar ik vind het een mooi stukje tekst wat herkenbaar is.

Nou hoor en zie ik in mijn dagelijkse meer positieve dan negatieve dingen over de Islam omdat mijn dochter moslima is en ik de positieve invloed in / door haar zie.

Fijne dag!