Er zijn een aantal mensen, met wie ik over Christus, de Geest, God en Zijn Dienaren spreek, over Waarheid en Liefde, over geven en ontvangen, over struikelen en weer opstaan, over het Plan van God met de mensheid, over het NU, over de ziel, en over de vele hart-zaken, geestes-zaken alles wat met het gaan van de Weg tot Verlossing te maken heeft.
En die ik regelmatig zie..en in Wie God aanwezig is doordat de woorden die geschreven worden en gezegd de Waarheid in zich hebben.
Dat samenzijn en het Levende Brood delen, waarmee men dan gevoed wordt en de ´´inwendige mens versterkt´´ geeft zeker die Vibratie waarmee ´Het Lichaam van Christus´ en ´Deelgenoot´ aan Dat lichaam begrepen wordt. Niet door zang of door samen bidden, maar door de Geest van God.
Eigenlijk doe ik hier niet anders…o ja, en over de bijbel ook en zijn inhoud, voordat je mij daar aan herinnert.
En jij?
Praat jij hier wel eens over op bijvoorbeeld een discussiebord, maar dan in samenspraak zeg maar..in een soort van gesprek met elkaar..
een delen..