Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wanneer en hoe worden mensen bekeerd

• thomas

Het geeft niet steven, ik hoop alleen dat Het eens tot je door zal dringen.

• Steven

thomas schreef:

>

>

> Het geeft niet steven, ik hoop alleen dat Het eens tot je

> door zal dringen.

Die new-age Het mot ik niet. Ik ben overigens blij voor je dat je denkt dat alles wel tot jou is doorgedrongen maar pas op als je de waarheid ontdekt want dat komt hard aan.

<><

• thomas

De Waarheid is hard voor het ego…

ik weet het.

• Steven

thomas schreef:

>

>

> De Waarheid is hard voor het ego…

>

> ik weet het.

Zeker voor degene die denkt alles begrepen te hebben. tril..vibreer…

<><

• thomas

Hier zal ik dan een antwoord invullen voor je, welke je niet bij machte bent om dit zelf te doen..en dat betekent dus, dat je er niet over wilt praten, kunt schrijven of wilt mee-delen..

Romeinen 8:

7 Daarom dat het bedenken van het vlees vijandschap is tegen God; want het onderwerpt zich aan de wet Gods niet; want het kan ook niet.

8 En die in het vlees zijn, kunnen Gode niet behagen.

9 Doch gij zijt niet in het vlees, maar in de Geest, indien tenminste de Geest Gods

in u woont. Maar zo iemand de Geest van Christus niet heeft, die komt Hem niet toe.

10 En indien Christus in u is, zo is wel het lichaam dood om de zonden; maar de geest is leven om de gerechtigheid.

11 En indien de Geest van Hem, Die Jezus uit de doden opgewekt heeft, in u woont,

zo zal Hij, Die Christus uit de doden opgewekt heeft, ook uw sterfelijke lichamen levend maken,

door Zijn Geest, Die in u woont.

• Verbaasd

Je bent het dus met me eens. Je weet het gewoon niet en kent de bijbel niet.

Gr. Majorie

• baldu

Wat wil je zeggen Steven?

Baldu

• honesty

test