Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het geloof van de centurio

• Nada

Nee ik ben niet boos, ik zie je sneren en het is goed. Als jij zo wilt zijn dan zal je daar een reden voor hebben.

• samuel

Zeker ook weer een gebrek van je dat je je eigen sneren niet ziet en dan de ander van sneren beschuldigt, niet boos worden hoor, ik constateer het alleen.

• Nada

Daar heb je gelijk in, ik deed ook neerbuigend en dat is niet goed.

• samuel

Maar wel eerst doen, en achteraf inzien. Geeft niet je zal het leren.

• Nada

Ja ik zal in mijn leven nog vaak iets doen en dan achteraf inzicht krijgen en er van leren, daarom zijn we hier ook. :)

• samuel

Ja dat klopt meid, nog even en ik ga Abraham/Ibrahim zien, dan zegt men dat je weet waar je mosterd moet halen! Maar dat wist ik al in mijn tiener jaren, in de supermarkt! :)

Nee alle gekheid op een stokje, tuurlijk met de jaren groeit onze kennis en wijsheid en inzicht, we blijven leren, het liefst van elkaar, maar dat zit er niet altijd in.

• Nada

Proberen kan altijd :)

• samuel

Net als de nieuwe aardappelen! ;)

• Nada

Zijn vies die nieuwe aardappelen :D Vind ik dan, maar ben helemaal niet zo'n aardappel eter :D

• samuel

Nada Schreef:

——————————————————-

> Zijn vies die nieuwe aardappelen :D Vind ik dan,

> maar ben helemaal niet zo'n aardappel eter :D

Ik ben een Hollander ik lust wel aardappels, vooral zoete aardappels, ook lekker in de Marokkaanse keuken met kouskous met pompoen en stukken en vlees en kruiden heerlijk.

Is ook echt een Nederlands gezegde, proberen dat moet je met nieuwe aardappelen die moet je proberen.