Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het geloof van de centurio

  • Nada

    Die gezegde ken ik niet. Ik ken proberen moet je niet want jonge hondjes kunnen het al :D

  • theo

    op deze manier wel aanhangers.

    Nou ja, zijn geloof niet… maar jouw posting wel.

  • ¥ Lotje ­­¥

    lees genezingen er maar op na

    http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Matteus+7%3A21%3A27&id35=1&id17=1&id18=1&pos=0&set=10&lang=nl&idp0=36&idp1=18&idp2=19

  • theo

    21 Niet iedereen die “Heer, Heer” tegen mij zegt, zal het koninkrijk van de hemel binnengaan, alleen wie handelt naar de wil van mijn hemelse Vader. 22 Op die dag zullen velen tegen mij zeggen: “Heer, Heer, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd, hebben wij niet in uw naam demonen uitgedreven, en hebben wij niet vele wonderen verricht in uw naam?” 23 En dan zal ik hun rechtuit zeggen: “Ik heb jullie nooit gekend. Weg met jullie, wetsverkrachters!”

    24 Wie deze woorden van mij hoort en ernaar handelt, kan vergeleken worden met een verstandig man, die zijn huis bouwde op een rots. 25 Toen het begon te regenen en de bergstromen zwollen, en er stormen opstaken en het huis van alle kanten belaagd werd, stortte het niet in, want het was gefundeerd op een rots. 26 En wie deze woorden van mij hoort en er niet naar handelt, kan vergeleken worden met een onnadenkend man, die zijn huis bouwde op zand. 27 Toen het begon te regenen en de bergstromen zwollen, en er stormen opstaken en er van alle kanten op het huis werd ingebeukt, stortte het in, en er bleef alleen een ruïne over.’

  • Nada

    Lotje mag van mij het Koninkrijk binnengaan hoor, misschien is ze wel beter dan wat ik ben. Ik wil alleen dat ze me niet meer lastig valt, is dat zo moeilijk te begrijpen dan?

  • LiaDonkers

    Wel wel, het is hier bij dit topic, toch nog een beetje druk geworden gisterenavond!

    Vandaag heb ik geen tijd om te reageren. Als ik niet te moe ben, misschien vanavond.

  • Frederik D

    En hoe zou het met soksok zijn?

    Overigens kan couscous met toebehoren heel smakelijk zijn.

  • ¥ Lotje ­­¥

    neem je tijd en doe geen overhaasten dingen

    God’s Woord is een schatkamer en raakt nooit uitgeput

  • samuel

    Frederik D Schreef:

    ——————————————————-

    > En hoe zou het met soksok zijn?

    Gewassen of gebruikt?

    >

    > Overigens kan couscous met toebehoren heel

    > smakelijk zijn.

    Is heel smakelijk!

  • ¥ Lotje ­­¥

    Samuel schreef : Gewassen of gebruikt?

    hahaha:D:D ik zie de humor er van in haha