Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Opvatting!

• keessie

Nee David zo beschrijft keessie dat, die gasten waar jij het over hebt ken ik niet.

• samuel

Meningen verschillen Keessie, maar de waarheid blijft de waarheid, en jouw mening is niet de waarheid!

In de naam van?

• theo

(Heel zachtjes) : Ik schreef: niet reageren.

Er over nadenken…prima maar reageer maar niet.

• samuel

Ik heb je al eens verteld dat ik niks heb met de Niceaanse belijdenis, was je dat vergeten?

De Bijbel is duidelijk, God de Vader, God de Zoon en God de heilige Geest en deze drie zijn één!

Voor mij mag jij geloven wat je wilt, maar ik sluit geen compromis met jouw geloof!

• samuel

Wees dan als de wiede weerga eens weg uit de topic theo, als je er toch niks te zoeken hebt!

Of doe een bijdrage!

• keessie

Jezus bidde immers tot God, Jezus was op aarde in een mensenlijk lichaam met de Geest van God, maar dat wil niet zeggen dat Hij God zelf was, want tot wie zou hij dan gaan bidden?

• theo

(Wederom heel zachtjes): Ik luister nooit naar dwingende opdrachten van dwingende mensen die zichzelf heeeellll belangrijk te vinden.

sstttt..

• theo

Keessie keesie ;; bidde??

• samuel

Is de heilige Geest de Geest van God Keessie?

• David

Lijkt me duidelijk dat als Jezus de woorden van de Vader spreekt dat die woorden zaligmakend zijn

Maar hoe staat het als Jezus niet de woorden van de Vader spreekt?

Joh 14 Ik spreek niet namens mezelf als ik tegen jullie spreek, maar de Vader die in mij blijft, doet zijn werk door mij.

Jezus zegt hier duidelijk dat de Vader door hem spreekt