Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Omgekeerde wereld.

  • theo

    Een man die bang is voor zijn vrouw…Hoezo, vrouwen onderdanig aan de man.

    EN..orthodox? Ik had een heel andere voorstelling van orthodox.

    ————————————————————————–

    n Casablanca heeft een opmerkelijk incident plaatsgevonden.

    Donderdagochtend ging een vrouw de deur uit waarop haar man besloot om een minnares binnen te laten. Hij rekende echter niet op een vroege thuiskomst van zijn vrouw toen hij in het gezelschap verkeerde van de jongedame. Een kat in het nauw maakt rare sprongen en zo moest de ontrouwe echtgenoot zich ook daadwerkelijk gevoeld hebben.

    Op orthodoxe wijze probeerde hij van het probleem af te komen door zonder te aarzelen zijn minnares uit het raam te gooien. Het meisje, dat niet ouder dan 17 jaar is, had het nodige geluk omdat de man op de eerste verdieping woont. Ook werd ze opgevangen door een zonnescherm van een winkel, meldt Hibapress.

    Desondanks knalde ze tegen een muur en raakte ze gewond aan haar hoofd. Toegesnelde veiligheidsagenten in de wijk Sidi Moumen brachten het meisje met spoed naar het plaatselijke ziekenhuis.

  • LiaDonkers

    De orthodoxe manier is dat mannen alles doen om het probleem te verhullen. Bijvoorbeeld door het probleem het raam uit te werken. Op tv zie je minnaars of minnaressen ook vaak het huis waar zij de ‘zonde’ bedreven via een raam verlaten.

    Een onorthodoxe manier zou kunnen zijn dat de man de minnares beleefd en vriendelijk aan zijn echtgenote voorstelt als die de slaapkamer binnenkomt. ‘Schat, dit is mijn minnares, met wie ik de afgelopen uurtjes op gezellige wijze heb doorgebracht.’

    De man is wellicht niet eens zozeer bang voor zijn vrouw, maar meer nog voor de totaliteit van consequenties van ontdekking.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Een man die bang is voor zijn vrouw.

    ********************************************************

    :D geestelijk misschien ,vrouwen hebben alles zo door ;)

  • perihelium

    Mijn vorige bericht werd al verstuurd voordat ik er klaar mee was. Ik vroeg me af waarom de webmaster of beheerder deze topic, die niet met de Bijbel te maken heeft, goedkeurt terwijl er staat: “Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door een moderator of beheerder.”

  • LeSage2

    :)

    Zo zie je maar weer. In de orthodoxie heersen angst, het elkaar angst aanjagen, en bijzonder slechte manieren.

  • Sietse 45

    Kun jij van mee spreken famke:D

  • theo

    Humorloze personen mogen hier voortaan ook niet meer prikken.

    Overigens maakte ik er een bijbels onderwerp van maar daar heb jij niks mee natuurlijk.

    Jij hebt de teksten uit de bijbel gescheurd waaruit blijkt dat vrouwen onderdanig moeten zijn en waaruit blijkt dat God eindeloos barmhartig is.

  • Anna Lieze

    perihelium Schreef:

    ——————————————————-

    > Mijn vorige bericht werd al verstuurd voordat ik

    > er klaar mee was. Ik vroeg me af waarom de

    > webmaster of beheerder deze topic, die niet met de

    > Bijbel te maken heeft, goedkeurt terwijl er staat:

    > "Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal pas

    > zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd door

    > een moderator of beheerder."

    Als je beter had opgelet had je kunnen zien dat er geen voormoderatie meer is ( tijdelijk )

    Wat hebben jouw topics over de gelukzoekers die kerken bevuilen met de bijbel te maken ?

  • martin85

    Chris Schreef:

    ——————————————————-

    > perihelium Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Mijn vorige bericht werd al verstuurd voordat

    > ik

    > > er klaar mee was. Ik vroeg me af waarom de

    > > webmaster of beheerder deze topic, die niet met

    > de

    > > Bijbel te maken heeft, goedkeurt terwijl er

    > staat:

    > > "Dit is een gemodereerd forum. Je bericht zal

    > pas

    > > zichtbaar worden, zodra deze is goedgekeurd

    > door

    > > een moderator of beheerder."

    >

    > Als je beter had opgelet had je kunnen zien dat er

    > geen voormoderatie meer is ( tijdelijk )

    >

    > Wat hebben jouw topics over de gelukzoekers die

    > kerken bevuilen met de bijbel te maken ?

  • Douce.

    Vouwpapiertjes nodig voor je kleuterklasje?

    Je zegt het maar, ik heb ook nog wel enige rollen pleepapier…maar die gebruik ik om m'n achterste af te vegen na zoveel zooi.

    Douce