Dus dat is wel een visioen ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlJohanan Schreef:
——————————————————-
> Dat weet jij zelf heel goed,zullen het we op een
> visioen houden!
> Voor mij relevant.
>
> Johanan.
Uitstekend, een visioen.
En dat bedoel ik nou…als Johannes visioenen ziet (LET WEL… er staat bij dat het visioenen zijn !!!! het staat niet in dit verhaal over paarden en wagen dat het een visioen is ) en dan gaat schrijven, waar wij het boek Openbaring aan hebben overghouden is DAT allemaal weer letterlijk.
Nou ja behalve natuurlijk als er een tweezijdend zwaard uit de mond van Jezus komt want dat is weer figuurlijk ( hoewel ik daar nooit antwoord op kreeg ondanks een aantal keren dit genoemd hebbende)
Ik begrijp dat echt niet.
Ik negeer niks, ik toon je aan wat de waarheid is, door je verzen aan te reiken.
En dan verkondig je aan anderen dat ik niet weet wat er in de Bijbel staat volgens of het niet snap volgens jou, dan ben je toch een leugenaarster?
Je maakt een invulling voor jezelf met een paar teksten, en dat moet dan de waarheid zijn volgens jou!
Ik laat je duidelijk zien dat dat niet zo is en dat is niet de eerste keer, het laat zien dat je moeilijk leert.
En je moet eens leren je christenhaat wat je in het verleden hebt ontwikkeld kwijt te raken, God weet wat in jou hart is en was, en hoe jij nu leeft.
Dus je kan niet jezelf rechtvaardigen, dat kan alleen door Jezus Christus.
Stop met liegen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?