Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

kinderdoop

• theo

Maar je bent wel als volwassene gedoopt en DUS kan God niet meer om je heen.

Hoe en wat je ook doet en hoe jij je ook uit. Je mag sneren en beledigen dat het een lieve lust is..je bent als volwassen gedoopt en dat is voor de Schepper voldoende… Jezus en Paulus kunnen hebben schrijven/zeggen wat ze wilden wat levenswijze aangaat….schuif het aan de kant…het doet er allemaal niet toe….beledig van bovenaf van je zelfopgeworpen sokkel naar beneden het klootjesvolk…je BENT gedoopt en nog wel als volwassene dus mag je er alles uitkramen wat je wilt…

God kan echt niet om je heen.

Bekeren??? Ben je nou helemaal gek geworden..Samuel is bekeerd..dat zie en merk en hoor je aan alles niet maar je bent wel gedoopt…als volwassene…wees er blij mee. want als je naast al je arrogantie niet gedoopt zou zijn als volwassen dan had je geen kans natuurlijk.

Maar nu je gedoopt bent als voplawssene… je hebt eerlijk waar de hemel verdient…helmaal zelf verdient want je bent gdoopt..als volwassene…

• ¥ Lotje ­­¥

Ben jij zelf gedoopt Le Sage ??

• Johanan

Ben absoluut niet kribbig,waar het om gaat is..ging Elia nu naar de hemel ja of nee.

Op welke,voor ons onbegrijpelijke wijze heeft Jehovah hem elders neer gezet.

Denk je dat wij ons nooit afvragen hoe heeft hij,Jehovah dat nu gedaan,maar dat is relevant.

Joh schrijft onder inspiratie deze woorden op:…Bovendien is geen mens tot in de hemel opgestegen, dan hij die uit de hemel is neergedaald, de Zoon des mensen.

De bijbel is zijn woordt,en neem van mij aan het is om de ….niet makkelijk,maar je moet toch wel rieel blijven.

Ik zeg altijd tot me zelf,Jehovah ik begrijp er niets van maar dat komt dan wel een keer.

Johanan.

• theo

Chris Schreef:

——————————————————-

> Maar jij kunt geen mensen genezen door

> handoplegging,

Dat weet jij niet !!!

>samuel lekker wel

Dat denk jij niet!!

• Boris

Waar staat de letter K voor op die witte soepjurken?

• theo

Tsja,,, zijn het nou letterlijk paarden en een een vurige wagen?

• Anna Lieze

Waarom negeer je de bijbelverzen die CU en theo plaatsten waarin staat dat hij wel naar de hemel is opgestegen ?

• Anna Lieze

theo Schreef:

——————————————————-

> Chris Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Maar jij kunt geen mensen genezen door

> > handoplegging,

>

>

> Dat weet jij niet !!!

>

>

> >samuel lekker wel

>

> Dat denk jij niet!!

Ik vond het er behoorlijk professioneel uitzien hoe hij bezig was

• Johanan

Dat weet jij zelf heel goed,zullen het we op een visioen houden!

Voor mij relevant.

Johanan.

• M*j*r**

Tja, zo blijkt maar weer dat die waterdoop echt geen zoden aan de dijk heeft gezet.