Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Blijf het verhaal volgen/Goede God

• Sfred+

Maar vind jij 30 miljard euro weinig?

• ¥ Lotje ­­¥

oke Peri Had niet in de gaten dat je vanaf je werkt prikt . ik dacht dat je thuis was en gezien de tijd dacht ik : nou Peri het is bijna middernacht dus hup op je fiets en er naar toe . Maar goed en mens lievend dat je het doet . :)

• ¥ Lotje ­­¥

Nou zeg wat een antwoord . En als jou familie in een ander land woont . en men zegt dat . Is het bord zeker hier te klein . De wereld is om op te wonen . waar blijft gelijk ja…….

• Sfred+

Niet wat hoe doet, het gaar er om wat hij juist niet doet voor zijn levensonderhoud. Wist jij dat meer dan 40% van de mensen met een langdurige uitkering gewoon kunnen werken en daar zelfs werk voor is. Heb je nog afgelopen week meegekregen wat ze in Rotterdam hebben gedaan met langdurig werkelozen?

Nu heb ik het niet over mensen die om wat voor reden ook echt niet kunnen werken en geen werk kunnen krijgen. Daar zal jij mij nooit over horen. Daar hoort natuurlijk niet bij dat je kan werken omdat je op de verlossing zit te wachten, zo ken ik er ook eentje van.

Maar even terug naar de vraag. Wat is er zo erg aan om te vragen wat voor werk iemand doet, f vragen waarom hij niet meer werkt?

• Sfred+

Jij begrijpt hen dus nog steeds niet……

• ¥ Lotje ­­¥

:D

• Sfred+

Het zijn geen vluchtelingen, wordt nu eens wakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

• Sfred+

Wat is het leven mooi he? ;)

• ¥ Lotje ­­¥

:D

.

• ¥ Lotje ­­¥

hahha:D

Heb een binnenpretje ja . ik zie dat zo aan op het bord tjonge zeg hahahah

Ik sluit af , fijne jaarwisseling ;)