Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Blijf het verhaal volgen/Goede God

• Sfred+

Dat weet CU, hij zet alleen een val op en je ziet het, nu blijft het stil…..;)

• Sfred+

De vraag is wat jij voor werk doet om in je levensonderhoud te voorzien, dat is je geloof wel eens eerder gevraagd en toen kwam er ook geen antwoord.

• Sfred+

Oke je bent dus een handjes ophouder dat is nu wel duidelijk.

• Sfred+

Ik heb liever dat hij gaat werken daar heeft de samenleving veel meer aan.

• Sfred+

Dat weet ik zo net nog niet, als je er goed over nadenkt.

• Sfred+

Is dat wel flauwekul? Ik denk het toch niet. Mensen met een modaal of minder dan modaal inkomen die voor het geld (belasting betalen) zorgen voor de opvang voor afgewezen asielzoekers in den beginnen en voor de uitkeringen voor de mensen die niet werken, zijn blij als ze even kunnen genieten met de feestdagen met hun gezin en geen tijd hebben om de vrijwilliger uit te hangen. Dus flauwekul? Niet geheel mee eens.

• Sfred+

(tu)

• Sfred+

Nee nee , hij heeft wel een punt als je er over nadenkt, alleen doen veel mensen dat niet en reageren gelijk met hun onderbuikgevoel.

• Sfred+

vind jij 30 miljard euro weinig?

• Sfred+

Kunnen wij elkaar een handje geven. Ik ga in 2013 weer eens wat doen denk ik.