Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

misdadigers opsporen

• samuel

Nee, ze trapt niet in de huichelarij van Le Sage, wat jij weer wel graag doet theo.

Je geeft altijd af op gelovigen, dat is zo en zo al erg doorzichtig, maar ja dat is jouw probleem!

Over slijm gesproken!

• Theo Bert

Vroeger was er in Nunspeet de paragnost Warner Tholen.

Ik herinner mij hoe mensen naar hem toe kwamen als ze iets niet konden vinden, of een dier zoek was.

Tholen stond in Nunspeet als integer bekend.

Mijn zoontje was ziek van naar onze hond die uit de tuin ontsnapt was. Het hondje had onder het gaas zich een gat gegraven.

Iedereen hebben we toen gevraagd.Niemnd wist ons te helpen. Met mijn zoontje ben ik diverse keren de bossen ingegaan om te zoeken op plekken waar we vaak geweest waren.

Uit eindelijk heb ik me gewend tot dhr Tolen. Hij kon geen uitsluitsel geven. Hij zei dat hij van dieren die dood waren geen indrukken kon opvangen-

Later bleek inderdaad dat de hond was doodgereden. Er zijn tal van verhalen waarbij Tolen wel een goede raad kon geven .lees Natuurlijk niet bovennatuurlijk- Warner Tholen

Vroeger sprak men van iemand met para normale gaven dat hij/zij met de helm op geboren was.

Om dat alles als onzin en bedrog af te doen is onjuist. Er zijn heel wat verhalen opgetekend die significant te noemen zijn.

Voor zover ik mij herinner was Warner Tholen succesvol bij het vinden van verdronken mensen.

• Frederik D

Alles want paragnostiek is quatsch.

• Frederik D

Dat is inderdaad zeer goed mogelijk.

• Frederik D

Dat zeker.

• samuel

Ik zeg niet met zekerheid dat het zo is! Maar het is inderdaad heel goed mogelijk. Hypothetisch gezien.

• samuel

Was hij ook duiker dan?

• Frederik D

Ja, zoiets. Maar misschien vind je zo wel een partner. Maar zeker geen oplossing voor een misdrijf.

Op de pulpzenders heeft men het geprobeerd om misdrijven via paragnostiek op te lossen. Score was nul. Maar wel een hoop voor de hand liggende praatjes. “Ik voel haat”. Nee, de dader bracht zijn slachtoffer uit mensenliefde om.

• Frederik D

Precies. En wat kan gebeuren, gebeurt wel eens. Het is de kat op het spek binden.

Maar zet tien paragnosten zonder mogelijkheid tot samenwerking op een zaak en je krijgt tien verschillende daders.

• Frederik D

Sorry maar juist jij staat als zeer goedgelovig bekend. Ik herinner me van jou de talloze wonderverhalen, die alle geen wonderverhaal waren omdat er geen wonder was.

De kans was zeer groot dat het hondje dood was. Want meestal komt een hond weer terug. Maar als hij dood is, komt hij niet terug.