Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

misdadigers opsporen

• LeSage2

Dat vind ik ook overdreven. Paragnosten worden -voor zover ik weet- ingezet als normaal rechercheren niet meer werkt. Wat is daartegen?

• LeSage2

hahaha…..als hij een goed alibi heeft niet natuurlijk!

• samuel

Je kan toch duidelijk lezen dat ik je uitdaging aangegaan ben, maar nu krabbel je weer terug!

Dus ben je een praatjes maker en een huichelaar, je hoeft dat nu niet meer toe te geven, dat heb je immers al gedaan door je reactie!

Maar dat is geen nieuws, dat wisten we toch al.

• samuel

Door op illegale manier verkregen informatie door een zg paragnost te laten bevestigen die dan zegt dat hij het paranormaal heeft door gekregen!

• Ellen-Josee

Perihelium, Samuel en Boaz zijn geen paragnosten.

Paragnosten werken met boze geesten die boze daden doorgeven.

Deze boze geesten kunnen ook boze daden aan christenen doorgeven, maar dat is altijd met het doel christenen mee te slepen in een boze geest.

Boosheid is namelijk besmettelijk en gaat een christen daarin mee dan is het precies zoals de duivel het graag ziet.

Onderscheiding der geesten is daarom zeer belangrijk voor ons als gave van de heilige Geest.

Ellen.

• Ellen-Josee

Mocht hij toch terugkomen van zijn uitdagenig dan wil ik je wel bijstaan Samuel.

Tenslotte werden de apostelen ook in tweetallen uitgezonden en ik heb er ervaring mee om een kanaal te bieden aan de heilige Geest.

Gaat helemaal goed komen.

Shalom,

Ellen

• theo

Je gaat mee in de doorzichtige draaierij van Samuel en dat doorzichtige dat zie je niet en je wilt het niet zien.

Het slijm druipt er vanaf.

Foei.

• Anna Lieze

:)-D (tu)

• theo

Het doet me denken aan een jaaaaaaren oud tekenfilmpje van twee hondjes.

Spike ( als ik me de naam goed herinner) een stoere breedlopende boxer met een zwarte halsband met punten en om hem heen dartelend een klein keffertje die constant keft: Mag ik je vriendje zijn Spike, toe nou Spike , he toe nou Spike, wil jij mijn vriendje zijn Spike, Spike, Spike.?

Spike bromt wat: Is goed jong.

Hoi hoi Spike is mijn vriend, he Spike ja he Spike?

• samuel

Le Sage kennende doet hij dat niet, hij had de kans toen ik in september in Nederland was waar ik 7 weken ben gebleven, maar toen hoorde je meneer niet, op het moment dat hij zag dat ik weer terug was in Bulgarije begon de praatjes maker weer, toen heeft hij de kans gehad hier te komen, maar dat durft hij niet zo goed, dus bood ik hem weer een kans door de uitdaging alsnog aan te gaan, maar dan moet hij wel voor een ticket en een hotel zorgen, het is immers zijn uitdaging aan mij.

Maar daar krabbelt hij nu ook van terug, de deal was als hij dat zou doen dat hij zou toegeven een praatjes maker en een huichelaar zou zijn!

Maar daar heeft hij zelfs het lef niet voor.

Maar bedankt Ellen, en als hij zich toch nog bedenkt om zijn schaamte te willen wegwassen, ben je van harte welkom. immers Jezus zegt: 19 Wederom, voorwaar Ik zeg u, dat, als twee van u op de aarde iets eenparig zullen begeren, het hun zal ten deel vallen van mijn Vader, die in de hemelen is. 20 Want waar twee of drie vergaderd zijn in mijn naam, daar ben Ik in hun midden. Matteüs 18

Dus dat komt zeker goed. ;)

Shalom