Daar heje niet van terug he?
Ellen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlJe ziet dat serieus bijbelstudie hier niet/nauwelijks aan de orde is.
Ik heb nog twee linken gegeven om de zaak wat op te poetsen, er wordt geen blik opgeworpen. Geen argumenten tegen in gebracht noch enige bevestiging. Nou ja, Samuel kwam met een gebruikelijk sneer zonder inhoud op het het ene door mij geciteerde/gekopieerde stuk.
De meeste van mijn medechristenen hebben het alleen maar over hun eigen goede en iemands anders foute geloof maar serieus bijbelstudie zoals bij ons b.v. in de kerk met een groep mensen een bijbeldeel bestuderen zonder elkaar aan te vallen is hier niet mogelijk of nauwelijks interesse..
Sorry, even voor de goede orde, heb ik een link gemist?
De eerste is die van ecclesiadei.nl van 31/12 11.08 uur. Neem ik aan.
En de tweede? Had die bij het citaat moeten staan over de tweebronnenleer? 31/12 16.15 uur. Het citaat op zich is helder en geeft daar de mogelijkheid weer van het mixen van verhalen. Daar krijg ik echter geen link in beeld. Of staat die andere link elders?
Er is toch wel redelijk wat gediscussieerd hierboven, maar voornamelijk over de andere boom.
Dan dus toch niet gemist.
Die passage bevestigde het gevoel wat ik al er enigszins over had.
De draadjesstructuur is hier ook niet optimaal overzichtelijk, zeker als de draadjes langer worden. Bij mij werkt de aanduiding wat “nieuw” is ook niet goed. Dat staat er te pas en te onpas bij mij, maar het zegt niets over wat er werkelijk nieuw is bijgekomen. Misschien is dat omdat ik reclame blokkeer?
De twee bronnen theorie vind ik de meest aannemelijke.
Het “”rode nieuw“” werkt bij mij doorgaans prima op een enkele uitzondering na en recalem krijg ik er niet op.
Waarom niet dat weet ik niet want ik heb geen vertsand van computers. Trouwens ook niet voetbal en van breien maar daar gaat het nou niet om..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?