Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Muziek topic

• Ellen-Josee

Oh goed idee, bedankt voor de tip!

Fijne avond,

Ellen

• Douce.

Er zijn al verscheidene juweeltjes voorbij gekomen op radio 2 FM:)

B.v. Against the Wind, Mull of Kyntire and The first time I ever saw your face

Heerlijk. Maar ja, de kers op de taart is natuurlijk maandag.:)

Of, en dat lijkt me voor een muziekliefhebber zoals jij bijna onmogelijk, kijk je niet?

Douce

• Channah

Nou, dat is goed nieuws Dan is hij nog maar half zondig volgens Eliyahu. ;)

• Douce.

Om dat te weten moet je kennelijk zo nu en dan naar buiten, of je ogen uitwrijven:)

Douce

• Boris

:D

• Boris

:D

,

• Channah

Sommige mensen vinden het privé-leven van in dit geval musici niet belangrijk. Dat ga ik echt iet jit ztten pluizen. Musici moeten goede muziek leveren, en dat deed Freddie. Ik ga toch ook niet nazoeken of mijn bakker, die goed brood levert, ho- he- of bi- Is?

• Douce.

Het interesseert me ook geen fluit (zei ik elders al tegen de man in Israël). 't Gaat om de muziek en niet om het Story-gehalte:)

Douce

• Boris

Het interesseert mij ook geen biet, heb de link alleen even geplaatst ter info voor Eliyahu met zijn domme opmerkingen.

Overigens is het Freddie en niet Freddy.

• Boris

Ik ga zeker kijken, ideale televisie waar je je aandacht niet voortdurend hoeft bij te houden. :)