http://www.youtube.com/watch?v=Y_wSjLwp0Oc
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlEliyahu Schreef:
——————————————————-
> Freddie WAS hetero, en WERD homo.
Je verdraait de feiten, zijn ouders waren hetero en die hebben de homofiele Freddie gemaakt met hun zaad en hun eitjes, waarschijnlijk heb je van jouw bijbelse familie geen goede sexuele voorlichting gehad, dat komt in die kringen wel vaker voor.
Freddie was biseksueel.
Seksuele geaardheid
Freddie Mercury was biseksueel. Hoewel sommige critici beweren dat hij zijn geaardheid expres verborg voor het publiek, beweren anderen juist weer dat hij “openlijk homo” was. In december 1974 vroeg een journalist van de New Musical Express direct, “Hoe is het om homo te zijn?”, waarop Mercury antwoordde: “U bent een crafty cow. Laten we het op deze manier zeggen; Er waren tijden dat ik jong en groen was. Het zijn dingen die schooljongens doorlopen. Ik heb mijn aandeel schooljongens streken gehad. Maar ik ga hier verder niet op in.” Homoseksualiteit werd pas in 1967 gelegaliseerd in het Verenigd Koninkrijk, slechts zeven jaar voor dit voorval. In de jaren tachtig zou hij tijdens openbare evenementen zelfs vaak afstand hebben genomen van zijn partner Jim Hutton.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Freddie_Mercury
Dit nummer heb ik een paar jaar geleden ook geplaatst, het is zo prachtig. Ook ik ben een echte fan.
De beelden gemaakt door de “hubble deep field” geven er een dimensie aan die niet uit te leggen is, maar je voelt het in al je vezels.
Mij tilt het op naar een plaats van vrede….en dan uiteraard vooral in jezelf:) Op dit soort momenten is God dichtbij.
PS. momenteel, ik begin daar meestal 28-12 mee, is het non-stop top-2000 op radio 2 FM.
't Is een feest van herinneringen, mooie en minder mooie. Maar altijd natuurlijk een paar, stoffen want ik kan niet goed tegen de papieren, bij de hand.
De juweeltjes uit de popgeschiedenis, met natuurlijk nummers waarbij het geluid in rap tempo naar beneden gaat.
Kortom, heerlijk.
Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?