Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Kersttoespraak 2012

• perihelium

Wat als het beste niet goed genoeg is? ;)

• perihelium

Boris Schreef:

——————————————————-

> perihelium Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Chris Schreef:

> >

> ————————————————–

>

> > —–

> > > perihelium Schreef:

> > >

> >

> ————————————————–

>

> >

> > > —–

> > >

> > > > Iedereen kan wel wat zeggen maar het is van

> > > belang

> > > > om het te geloven om wie hij is.

> > >

> > > Ik geloof het niet

> >

> >

> > Een goede reden om het te geloven is omdat het

> > waar is.

>

> Dat vind ik toch altijd een merkwaardige

> redenering.

Je geeft geen redenen om niet te geloven dat het waar is.

• Sfred+

Jij en ik bepalen dat namelijk wel, al snap jij er weer eens totaal niets staatkunde.

• Sfred+

Ik heb totaal geen belang bij Europa welke kant het ook opgaat, das nou jammer.

Kijk nu eerst eens na hoe rijk deze familie was toen deze familie naar Nederland kwamen en hoe rijk zij nu zijn. kijk ook eens naar de Bilderberggroep waar zij groot voorstander van is, zij past prima in de lijn van de gedachtengoed van na de oorlog van haar oma en vader. Zoek zelf maar uit wat ik daarmee bedoel en dan doel in niet op omkoping en of corruptie, je moet het in de politieke hoek zoeken.

• Sfred+

Daar heb jij gelijk in Nada, zorg en verdriet is haar niet bespaard gebleven,

Sorry hoor Gonnie, daar is zij niet alleen in………………

En elke hoogwaardigheidsbekleder heeft wel iets met kinderen. Het is de makkelijkste manier om volwassenen te paaien, zoals blijkt.

• perihelium

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Jij en ik bepalen dat namelijk wel, al snap jij er

> weer eens totaal niets staatkunde.

Kom maar op met die staatkundige regel.

• perihelium

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Ik heb totaal geen belang bij Europa welke kant

> het ook opgaat, das nou jammer.

Waarom noem je iets waar je geen belang bij zegt te hebben als ik je vraag wat jouw belang is?

>

> Kijk nu eerst eens na hoe rijk deze familie was

> toen deze familie naar Nederland kwamen en hoe

> rijk zij nu zijn.

Ik weet niet waarom ik op die manier naar anderen zou moeten kijken, maar wanneer kwamen ze naar Nederland?

> kijk ook eens naar de

> Bilderberggroep waar zij groot voorstander van is,

> zij past prima in de lijn van de gedachtengoed van

> na de oorlog van haar oma en vader. Zoek zelf maar

> uit wat ik daarmee bedoel en dan doel in niet op

> omkoping en of corruptie, je moet het in de

> politieke hoek zoeken.

Dat doet me denken aan de tegenstanders van de club van Rome vroeger en… aluminiumhoedjes..

• Sfred+

Het is echt niet zo moeilijk hoor, je bent er al bijna met je minister president.

Ook dat gelul dat ze regeert met gods gratie, wat een onzin, zij regeert met de gratie van de Nederlandse bevolking en niet anders. Maar daar zal jij het ook wel niet mee eens zijn. of niet begrijpen.

• Sfred+

Ik heb geen belang bij Europa of wat dan ook. Ik ben een vrij mens die zijn eigen belangen behartigt. ;)

Je weet geeneens wanneer zij richting Nederland kwamen en wat zij (de familie) geflikt hebben met Anna van Saksen. Ga eens wat minder in je bijbel snuffelen. (td)

Bilderberggroep en van Wilhelmina en Bernard heb jij ook duidelijk geen kaas van gegeten.

Jij moet van mij alle antwoorden hebben en op de vraag wat doe je voor werk geef je maar geen antwoord :D:D:D

• Sfred+

Hier kan geen 10 Trixen tegen op. (tu)