Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Kersttoespraak 2012

• Sfred+

Dat recht heeft ze ook in de privésfeer, niet daar buiten. Dan hoort zij te spreken voor alle ingezeten in Nederland en duidelijk geen politieke uitspraken doen.

• Sfred+

Ze is gewoon haar Europese financiële belangen aan het verdedigen. ;)

• Sfred+

:D

• LiaDonkers

Dat is nog eens een lek!

Wat fijn dat ik die toespraak nu al kan bekijken.

Maar ik hou niet van filmpjes kijken op internet en naar de kersttoespraak van de koningin keek ik toch al nooit.

• Gonnie

Wat vond jij er zo ontroerend aan Douce, het zal wel aan mij liggen maar het deed mij weinig.

• Otis

Ik ben ook gesmolten.:)

• Gonnie

Daar heb jij gelijk in Nada, zorg en verdriet is haar niet bespaard gebleven, zij is echt moeder en grootmoeder, en sinds ik haar gezien heb dat zij kinderen hielp de trein in te stappen bij de opening van de route Lelystad- Zwolle, kan zij bij mij niet meer stuk.

• Douce.

Heb je je wel eens afgevraagd hoe dat komt?

Douce

• perihelium

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Dat recht heeft ze ook in de privésfeer, niet

> daar buiten. Dan hoort zij te spreken voor alle

> ingezeten in Nederland en duidelijk geen politieke

> uitspraken doen.

Jij bent gelukkig niet degene die bepaald welk recht de koningin wel of niet heeft. Als je haar aan wil spreken op wat de koningin in haar kersttoespraak zegt, dan moet je ook niet bij ons zijn en ook niet bij haar. Daar is de minister-president verantwoordelijk voor.

• perihelium

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Ze is gewoon haar Europese financiële belangen

> aan het verdedigen. ;)

Wat is jouw belang?