Jouw eigen afkeer over homo's en homosexualiteit ventileer je op een banale manier en je misbruikt God om je afkeer en afkeuring kracht bij te zetten.
Ik hoop dat niemand van je (klein) kinderen homo of lesbisch zal (blijken te) zijn.
Dit is niet ter discussie maar om over na te denken.
Daan schreef uit de losse pols dat Sodom en Gomorra door God zijn omgekeerd vanwege homosexualeit maar de bijbelteksten ondersteunen dat niet….. Jij schrijft dat God in dezen aan jou kant staat… beide vinden jullie homo's maar niks…… “” en God is het gelukkig met jullie eens“”
Dat God losbandigheid en ontrouw afkeurt is bijbels zeer goed aan te tonen, evenals de oproep tot naastenliefde en niet oordelen.
Altijd maar weer homosexualiteit eruit plukken uit een lange reeks van “”zonden“” en al die andere zonden aan alle laarzen lappen is een treurig verschijnsel en een christen/gelovige onwaardig.
Ik ga er verder niet over in discussie want ieders standpunt is hier al talloze malen voorbijgekomen , ik deel alleen wat prikjes uit om over na te denken.
Hierop reageren staat iederen vrij maar ik zal er vrijwel zeker geen reactie op geven .. of het moet een wel zeer duidelijke heldere redelijke opmerking zijn die hier nog niet eerder voorbij is gekomen over dit onderwerp.