Je weet niet wat je zegt/schrijft.
Psyachtrische patienten en misdaden koppelen.
Als excuus voor een misdaad?? Hoe kom je daar nou bij.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlIk heb buiten het christelijk geloof, waar ik in opgevoed ben, zeer veel goede dingen meegemaakt, en binnen dat christelijk geloof heel veel slechte. Ik houd mij voor dat kleine christelijke elementje in mijn hoofd toch maar aan Paulus, dat je ALLES moet onderzoeken. Overigens vind ik die Paulus ook een rare l*l, maar hier en daar zegt hij wel treffende dingen of kopieert waardevolle zaken uit oudere teksten (zonder bronvermelding).
Channah Schreef:
——————————————————-
> Ik heb buiten het christelijk geloof, waar ik in
> opgevoed ben, zeer veel goede dingen meegemaakt,
> en binnen dat christelijk geloof heel veel
> slechte. Ik houd mij voor dat kleine christelijke
> elementje in mijn hoofd toch maar aan Paulus, dat
> je ALLES moet onderzoeken. Overigens vind ik die
> Paulus ook een rare l*l, maar hier en daar zegt
> hij wel treffende dingen of kopieert waardevolle
> zaken uit oudere teksten (zonder bronvermelding).
Een alpha-cursus zou je zeker goed doen.
theo Schreef:
——————————————————-
> Je weet niet wat je zegt/schrijft.
>
> Psyachtrische patienten en misdaden koppelen.
Ik denk dat Frans bedoelt dat er voor gepleegde misdaden vaak excuses verzonnen worden om de misdadigers vrij te pleiten van hun misdaden .
Verzachtende omstandigheden…ect.
En daar heeft Frans wat mij betreft gelijk in.
>
> Als excuus voor een misdaad?? Hoe kom je daar nou
> bij.
Ik moest een tijdje geleden verplicht en met grote tegenzin naar zo'n domme cursus/training voor mijn werk, waarvan het doel was om de communicatie tussen de medewerkers te verbeteren. Het programma vermeldde aan het begin ook zo'n ‘kick off’. Ik schrok me helemaal te pletter, dacht dat we ons meteen in allerlei spelletjes en sportieve toestanden moesten begeven. Dat viel gelukkig weer mee.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?