Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Alpha-cursus in Amsterdam

• Anna Lieze

Ik schat de kans van slagen vrij hoog in

• samuel

.

• Boris

Geen punt.

• Anna Lieze

Sprakeloos en verslagen is hij.

• Boris

Hij is dus niet zo sportief om het toe te geven.

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/16177351/16180361/re-alpha-cursus-in-amsterdam#msg-16180361

Het woordje “niet” komt echter nog steeds te vaak voor in een zin, ondanks twee keer wijzigen van het bericht.

• Boris

Ondanks twee keer wijzigen van je bericht klopt de zin met drie keer het woordje “niet” er in nog steeds niet.

Dat valt me een beetje tegen van je samuel!!

• Frans

>>>Dat is te gemakkelijk, talloze atheisten zijn geweldige hulpvaardige mensen die belangeloos hulp verlenen en evenveel?

Dat is ook zo, maar ook talloze gelovigen, dus dat zegt niets. Maar bijvoorbeeld iemand als ik die ongelovig was zou niet bij die humanistische mensen behoord hebben maar bij de meerderheid van egoïsten en opportunisten. God heeft dat veranderd en daardoor weer andere mensen veranderd.

>>>talloze christenen zijn en blijven egoisten.

Niet al wie Here, Here roept is christen.

>>> Dan hebben die mensen geen echte relatie met God zul je schrijven…inderdaad..hoewel ik zou schrijven en dat nu ook doe: Ze hebben niks begrepen van Gods bedoeling en/of van het evangelie.

Daar ben ik het mee eens.

• Nada

Is het waar wat CU zegt dat sommige medecursisten bij de stroming horen en zo proberen meer invloed op de gehele cursus te hebben? Want er zijn zat mensen die overdonderd zijn en doordat de groep overal mee in lijkt te stemmen niets meer durven zeggen.

• Boris

Zo werkt het inderdaad.

• theo

Zo zie je maar dat geschreven woorden verkeerd begrepen kunnen worden9 gesproken woorde ntrouwens ook).

Ik meende dat je in de algemeenheid sprak maar je spreekt voor jezelf.

Mooi om te lezen trouwens.