Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Anticonceptie

• Sfred+

Waar zal ik nu die getallen vandaan hebben denk je? Zoek maar zelf op, is heel makkelijk te vinden. Jij bent toch zo slim en wij zo stom.

• Sfred+

Hahahaha en dat meen ook nog………

• Eliyahu

Bs'd

Hier nog meer succesverhalen van abortus & anticonceptie: http://www.vandaag.be/buitenland/22903_vrouwen-krijgen-de-schuld-van-laag-geboortecijfer.html

"Zuid-Koreaanse feministen verzetten zich met hand en tand tegen plannen van de regering om illegale abortussen systematisch te gaan vervolgen. Dat zou moeten helpen het lage geboortecijfer in Zuid-Korea op te krikken. De regering krijgt steun van een groep gynaecologen en verloskundigen, die ingaat tegen het gangbare gedoogbeleid in de medische wereld.

Vrouwen in Zuid-Korea krijgen gemiddeld nog 1,19 kinderen. Dat is een dramatisch laag cijfer: er zijn ongeveer twee kinderen per vrouw nodig om een bevolking stabiel te houden. Ter vergelijking: in België en Nederland krijgen vrouwen gemiddeld 1,65 kinderen, in Frankrijk zelfs 1,98."

Hoe dat nou in zijn werk gaat, zo'n abortus, dat kan je hier bekijken:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-WiQNPk_2G8

• Eliyahu

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Waar zal ik nu die getallen vandaan hebben denk

> je? Zoek maar zelf op, is heel makkelijk te

> vinden. Jij bent toch zo slim en wij zo stom.

Bs'd

Dat laatste, daar ga ik niet tegen in.

Dat eerste betekent natuurlijk dat je gewoon geen bronnen hebt, en dat je maar een beetje in de ruimte zwamt.

• Sfred+

Heel grappig voor mense zoals jij. Er wordt aan betere geneeskunde, betere hygiëne en voedingsmiddelen

voorbijgegaan. Daarom kunnen we met minder kinderen af, om de simplevredenen dat de overlingskans van baby's enorm is toegenomen.

Voor derest zitten er nog wat aardig hiaten en is een typische onderbuik filmpje. Nu 2miljoen moslims in GBA, weet jij wel hoeveel kinderen zij moeten maken om op 50% van de totalen GB te komen? Daar zij konijnen bij vergeleken niets bij.

Met de islam gaat het zelfde gebeuren als het christendom in het westen. De mensen krijgen het beter en nemen meer en meer afstand van religie, door beter onderwijs en hoge levensstandaard.

Hou in het vervolg je christelijke fascistische opruiende filmpjes even voor je. Dit filmpje maakt de grote fout door getalen en procenten door elkaar te gooien wat zij zeer bewust doen, om zo onbewust verwarring te creëren en het ondoorzigtich te maken, zodat het lijk dat zij gelijk hebben.

• Gonnie

:D

• Boris

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/read.php?335,16169077,16175591#msg-16175591

• Sfred+

Hahahaha , de cijfertjes kloppen al kan ik er zo een 1000 geboortes naast zitten. Ik onthoud niet alles wat ik lees, ik ben niet zo slim als jouw.

Hè slimme, de geboortecijfers worden elk jaar bekend gemaakt net als de sterftecijfers en de cijfers over migratie door de NL overheid. Ik moet er wel bij zeggen dat dit de cijfers van 2011 omdat de cijfers van 2012 nog niet bekent zijn.

Goh wat ben jij slim………

• Sfred+

Vertel ook nog even heel precies waarom de gynaecologen en de verloskundige de regering steunen. Om een heel andere reden dan jij denkt namelijk.

Je gepraat over twee kinderen die zijn gebazeert op oude cijfers met een slechtere gezondheidszorg en voedselvoorziening. Moet je ens gaan rekenen wat dat inhoud voor Nederland en de groeiende levensverwachting als elke gezin twee kinderen neemt.

Niet zoveel naar die onderbuik filmpjes kijken.

• Ellen-Josee

Het is toch ook een onderbuiktopic?