Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Anticonceptie

• Boris

http://www.youtube.com/watch?v=fUspLVStPbk

• Sfred+

391.920 allochtoon.

En dat zijn allemaal islamieten. :S

Ach jongen het is nooit anders geweest voorheen waren het de Duitsers, Fransen, etc die naar Nederland trokken en meekwamen in de oorlogen in en om De Nederlanden en daar voor de joden en zij blende uiteindelijk in en zijn het weer gewoon Nederlanders.

65% van de Nederlanders hebben Duitse roots en dat zijn nu gewoon Nederlanders. Maar dat zal wel niet waar wezen. :D

Ps Niet werken vandaag?

• Sfred+

Hahahahaha.

• Sfred+

(tu)

• Ellen-Josee

Ik neem aan dat jullie allebei haren, snorren en baarden van hier tot Tokio hebben?

Aangezien haren ook leven en het natuurlijk moord zou zijn om ze af te scheren.

• Sfred+

Ik wordt niet echt vrolijk van een amsterdammer als Feyenoorder. >:D<

• Sfred+

Hahahahaha (tu)

• Sfred+

Ik ook niet en ik vind het heerlijk om met zoveel culturen samen te leven. Daarbij wel opmerken dat de Nederlandse cultuur in Nederland ten alle tijden de boventoon moet voeren en dat de overheid alleen maar informatie versterkt in Nederlands en Engels en niet dat stomme gelul dat er in een gemeentehuis folders staan in weet ik niet hoeveel talen, dat is waanzin ten top.

• Boris

Mee eens.

• Frederik D

Ik ben geen christen, hoor.