Jij zal het wel weten!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlWie smoest hier nu? Dat ben jij toch? Jij de man zonder geloof denkt net zoals een andere prikker mensen voor zijn karretje te kunnen spannen, omdat je denkt ik heb ze bij hun ballen met hun geloof! Forget it! Als ik zeg het is Gods wil dat hij een gesel voor jou en je vriendjes en vriendinnetjes is, en dat ik niet tegen Gods wil bid, ga je zeker ook schrijven dat het een smoes is?
Bid dan zelf maar!
Ik geloof dat het kan, al houd ik helemaal niet van die poespas er omheen en die opklopperij.
Artsen zijn zeker niet blij, dat zijn ze al niet als je je eigen lijf goed genoeg kent om te diagnosticeren en/of een veronderstelling aan te kaarten.
Soms zijn het net repelsteeltjes.
Uiteindelijk is God de echte heler, maar gelukkig zijn er ook doktoren en ziekenhuizen.
Punt blijft altijd moeilijk, waarom de een wel en de ander niet. Veel is ook genetische bepaald. In wezen zijn er meer vragen dan antwoorden.
Met vertrouwen echter kom je een heel end.
Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?