Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genezen

• samuel

Jij zal het wel weten!

• Frederik D

Je miskent je eigen zuster. Doe ik ook wel eens. Maar ik zal verder haar privacy respecteren. :)

• samuel

Ja laat gaan Douce, het valt niet mee voor hem!

• samuel

Het is meer, dat jij dat je het niet wil accepteren dat mijn zuster je een idioot vindt, ik spreek niet over een zuster! ;)

• Frederik D

Ome Willem trapt inderdaad met open ogen in de ordinaire oplichter.

Geef mij maar Jongeneel van de houtzagerij.

• Frederik D

Je moet niet voor je zuster spreken. :)

• samuel

Wie smoest hier nu? Dat ben jij toch? Jij de man zonder geloof denkt net zoals een andere prikker mensen voor zijn karretje te kunnen spannen, omdat je denkt ik heb ze bij hun ballen met hun geloof! Forget it! Als ik zeg het is Gods wil dat hij een gesel voor jou en je vriendjes en vriendinnetjes is, en dat ik niet tegen Gods wil bid, ga je zeker ook schrijven dat het een smoes is?

Bid dan zelf maar! :D

• Frederik D

Je mist godsvertrouwen en je mist mededogen.

• LeSage

Voor de zoveelste keer zet je je meester weer aardig te kijk Samuel.

Je laat zien dat je geen enkele uitdaging aan kunt.

Je denkt dat je je er weer aardig uitdraait, maar je bent gewoon een bedrieger.

• Douce.

Ik geloof dat het kan, al houd ik helemaal niet van die poespas er omheen en die opklopperij.

Artsen zijn zeker niet blij, dat zijn ze al niet als je je eigen lijf goed genoeg kent om te diagnosticeren en/of een veronderstelling aan te kaarten.

Soms zijn het net repelsteeltjes.

Uiteindelijk is God de echte heler, maar gelukkig zijn er ook doktoren en ziekenhuizen.

Punt blijft altijd moeilijk, waarom de een wel en de ander niet. Veel is ook genetische bepaald. In wezen zijn er meer vragen dan antwoorden.

Met vertrouwen echter kom je een heel end.

Douce