Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genezen

• Frederik D

Je lijdt nu wel heel erg aan zelfoverschatting. Om eerlijk en onbescheiden te zijn, eigenlijk ben je geen partij voor me. Probeer op zijn minst voor jezelf je beperkingen te erkennen.

Maar om weer eerlijk te zijn, in vergelijking met die geschifte schoft ben je een genie à la Einstein en overtref je moeder Theresia in meelevendheid. Maar slechts in vergelijking met die psychopatische duivelaanbidder. Dus ga niet meters naast je schoenen lopen. :)

• Frederik D

Je gelooft nu vooral in een showbizzgeloof.

• Frederik D

Maar onbewust is je zuster weg van mij. :) Doe haar mijn beste wensen en zeg haar dat ze best wel schoenen mag dragen die bij haar overjas passen. :)

• Frederik D

De smoes der onintelligenterikken. :)

• Frederik D

Die uitdrukking wordt ook gebezigd door new agers.

• samuel

Ik geloof in mijn God!

Wat begrijp je niet aan dit simpelle antwoord?

Of wil de showbiss master uithangen om eindeloos te zwetsen en van de topic af te wijken?

Hang de malloot niet uit Frederik D.

• Frederik D

Je smoest. Je durft niet aan God te vragen of hij die geschifte schoft wil genezen. Je beseft dat jouw God het laat afweten.

• samuel

Nee hoor je kent mijn zuster niet! Eens een idioot dan altijd een idioot in haar ogen dus ook onbewust. :) Het spijt me.

De rest heeft ze aan de kapstok gehangen, net als haar overjas met bijpassende laarzjes eronder.

• Frederik D

Nee, jij gelooft niet op ingetogen wijze in de christelijke God. Je gelooft nu in een blasfemisch showgeloofje.

En dat is jammer. Want je kunt zoveel beter. En dat geloof ik niet maar dat weet ik. :)

• Douce.

Kwestie van tijd, dan voer je zeker ook weer Willem Ouweneel ten tonele.B)

Douce